CCC nie ogranicza się do sprzedaży butów w Polsce. Sieć uruchomiła swój kolejny sklep internetowy. Po Czechach, które były pierwsze poza krajowym rynkiem, przyszedł czas na Słowację.
- Analizy rynkowe pokazują, że ponad połowa Słowaków realizuje zakupy poprzez kanały online, co daje nam szerokie możliwości rozwoju wielokanałowej sprzedaży - podkreśla wiceprezes CCC Karol Półtorak.
Wskazuje, że od roku klienci CCC na Słowacji korzystali z usługi Reserve&Collect (rezerwacji internetowej) w sklepach CCC, a teraz mogą korzystać także z szybkiego i wygodnego sposobu robienia zakupów z dostawą do domu.
- Na tym rynku jesteśmy jako grupa CCC obecni szerzej - przez platformy e-obuwie i modivo, które cały czas zyskują na popularności - dodaje wiceprezes.
Czytaj więcej: CCC wprowadza system planowania czasu pracy
Na Czechach i Słowacji CCC nie zamierza poprzestawać. Firma planuje kolejne uruchomienia projektów e-commerce w Rumunii, Węgrzech i w Austrii. Nie są to odległe plany. Kolejne e-sklepy w wymienionych krajach mają powstać do końca marca.
Czytaj więcej: Złe wyniki CCC. Jest gorzej niż podawano
CCC na Słowacji ma obecnie 53 sklepy stacjonarne. W 2018 roku polska grupa miała (wg PMR) prawie 18 proc. udziału w branży obuwniczej na rynku słowackim i jest już teraz obecna w czterech kanałach sprzedaży: sklepy stacjonarne CCC, sklep online eobuwie.pl (eobuv.sk), platforma online mody premium Modivo oraz sklep online ccc.eu.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl