Grupa CCC powiększy portfolio marek własnych o takie brandy jak: Simple, Americanos i Badurę. Zostaną reaktywowane i rozwijane - poinformowali przedstawiciele spółki.
- Nowe kolekcje tych marek są opracowywane przez nasze własne zespoły. Pierwsza z nich to Simple. Marka, która była obecna na rynku przez 25 lat. Chcemy ją reaktywować - przyznaje prezes Marcin Czyczerski.
- Inną marką pozyskaną do naszego portfolio jest Badura, która idealnie wpisuje się w DNA CCC, dlatego chcemy ją rozwijać. Pierwsza kolekcja tej marki będzie już dostępna w sezonie jesień/zima 2021 - zapowiada prezes.
CCC nie chce ujawnić kwot, za jakie nabyła trzy nowe marki.
- Jeżeli chodzi o marki Simple, Americanos i Badurę, to kupiliśmy tylko same brandy. Konkretnych kwot nie ujawniamy, jest to kilka małych milionów złotych. Z naszych analiz wynika, że na sprzedaży jesteśmy w stanie odrobić to w jeden miesiąc - przekonuje główny właściciel CCC Dariusz Miłek.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.