"Sklep internetowy CCC funkcjonuje w Polsce, ale w planach jest jego uruchomienie do końca pierwszego kwartału 2020 roku na 5 kolejnych rynkach, na których działa już CCC" - czytamy w komunikacie firmy.
Sklep online, podobnie jak poszerzanie oferty produktowej, ma być elementem otwierania się CCC na nowe grupy klientów. Choć platforma sprzedażowa CCC o nazwie Modivo wystartowała pod koniec czerwca, władze spółki już chwalą się niezłą sprzedażą. Przychody przekroczyły 1,2 mln zł.
- Uruchomienie w ostatnim czasie sklepu CCC online, aplikacji mobilnej CCC, wprowadzenie marki online DeeZee do naszych sklepów stacjonarnych, czy też kolejne projekty w przygotowaniu - powodują, że coraz lepiej będziemy łączyć w CCC świat handlu stacjonarnego z internetowym - wskazuje Karol Półtorak, wiceprezes spółki.
- Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów, którym chcemy oferować to, czego chcą, gdzie chcą i kiedy chcą, i dlatego udostępniamy im kolejne cyfrowe punkty styku z naszą marką. Robimy to harmonijnie, wykorzystując zarówno zasoby wewnętrzne, jak i strategiczne kompetencje spółek z naszej grupy - podkreśla wiceprezes.
E-commerce w grupie CCC stanowi coraz poważniejsze źródło przychodów. Widać to po najnowszych statystykach. W rok wzrosły o połowę. Razem ze sprzedażą w sklepach stacjonarnych tylko w czerwcu spółka zainkasowała 621 mln zł. Przez całe półrocze to już ponad 2,6 mld zł.
Czytaj więcej: Czytaj więcej: LPP sprzedaje więcej, ale CCC rośnie dużo szybciej. Salony podsumowały pierwszy kwartał
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia. Jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl