Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

CD Projekt liczy, że GOG Galaxy 2.0 będzie sposobem na zwiększenie sprzedaży

0
Podziel się:

CD Projekt liczy, że GOG Galaxy 2.0 będzie zwiększał sprzedaż GOG przy wzroście użytkowników platformy, poinformował prezes Adam Kiciński.

CD Projekt liczy, że GOG Galaxy 2.0 będzie sposobem na zwiększenie sprzedaży

"Pomysł na platformę wynika z fragmentacji rynku. Jest coraz więcej miejsc, w których gracze cyfrowo kupują gry i potem, chcąc w nie grać muszą odpalać różne aplikacje, tzw. launchery. Często w ramach takich aplikacji mają znajomych. Chcemy to wszystko umieścić w jednym miejscu, tak żeby graczom było wygodniej i to jest właśnie GOG Galaxy 2.0. W tym miejscu będzie można widzieć całą swoją bibliotekę gier i znajomych. Za tym pomysłem kryje się też pomysł biznesowy - w pierwszej kolejności przy wzroście użytkowników liczymy na zwiększenie sprzedaży z naszego własnego sklepu, który ma prawie 3 tys. pozycji w katalogu" - powiedział Kiciński podczas telekonferencji.

Wcześniej CD Projekt podał, że rozpoczął beta testy GOG Galaxy 2.0, który ma połączyć gry użytkownika z różnych platform w jedną listę i wszystkich przyjaciół w jednej aplikacji. Po połączeniu GOG Galaxy 2.0 z innymi platformami, aplikacja zaimportuje wszystkie gry do jednej biblioteki. Użytkownik będzie mieć podgląd aktywności znajomych z połączonych platform i widzieć ich status online z ochroną danych.

W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED - deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG - globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier. Sztandarową grą wydawnictwa jest seria "Wiedźmin", obecnie trwają prace nad "Cyberpunk 2077".

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.