"Uważnie przypatrując się zmianom w upodobaniach i zachowaniach konsumentów, sieć stacji Circle K wprowadza na polski rynek zupełnie nowy koncept sklepu na stacji paliw. W drugim kwartale br. sieć uruchomiła pilotażowe stacje w nowej odsłonie w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Stalowej Woli, Międzyzdrojach, Wieluniu i Aleksandrowie Łódzkim. Najnowszy koncept stacji to przede wszystkim zmiana wystroju, ale także rozszerzenie oferty gastronomicznej i większa przestrzeń do odpoczynku dla gości. Do końca kwietnia 2020 roku Circle K planuje wdrożenie zmian na 40 stacjach w Polsce" - czytamy w komunikacie.
"Nowa koncepcja stacji Circle K to udane połączenie elementów najlepszych praktyk, które już przetestowaliśmy w kilku krajach skandynawskich i bałtyckich. Jednocześnie jest to kolejny krok w konsekwentnym rozwoju sieci stacji, a oferta nowego konceptu jest dostępna także dla partnerów franczyzowych. Jesteśmy pewni, że nasi klienci w Polsce docenią zarówno nową ofertę gastronomiczną, jak i nowy wystrój oraz większą przestrzeń do odpoczynku" - powiedział prezes Circle K Polska Michał Ciszek, cytowany w komunikacie.
Projekt sklepu to wspólna propozycja norweskiej projektantki Niny Kristofferson oraz pomysłów dostarczonych przez pracowników Circle K. Dominującym kolorem jest czerń, a towarzyszą jej ciepły jesion, ciemna cegła oraz czerwone, białe i pomarańczowe pasy na ścianach nawiązujące do kolorystyki marki. Kierowcom udostępniono także bezpłatne WiFi, podano również w materiale.
Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć ponad 350 stacji paliw na terenie całej Polski, co daje jej piąte miejsce wśród największych sieci stacji w Polsce. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard, jedna z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience.