"Jeśli wniosek jest motywowany trudnościami finansowymi wynikającymi z epidemii, nie wymagamy dołączania dokumentów poświadczających trudną sytuację finansową. Prosimy jedynie o podanie krótkiej informacji, w jaki sposób epidemia wpłynęła na sytuację klienta" - powiedziała dyrektor Pionu Windykacji i Zarządzania Wierzytelnościami w Credit Agricole Idalia Laskowicz, cytowana w komunikacie.
Zainteresowani klienci mogą składać wnioski w tej sprawie - przez internet lub listownie, bez konieczności odwiedzania placówki bankowej.
"Odpowiedź na złożony wniosek zostanie przesłana listownie na adres korespondencyjny lub adres e-mail podany w treści wniosku, ewentualnie bank skontaktuje się z wnioskodawcą telefonicznie. Za przeprowadzenie zmiany w umowie nie będzie pobierana żadna dodatkowa opłata" - czytamy dalej.
Credit Agricole SA w Polsce jest częścią grupy Credit Agricole, jednej z największych grup finansowych w Europie, która działa w 49 krajach i obsługuje ponad 52 mln osób. W skład grupy Credit Agricole SA wchodzą m.in. Europejski Fundusz Leasingowy, Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Amundi Polska Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A, Eurofactor S.A., Lukas Finanse S.A.