Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Creepy Jar: Dodatek do 'Green Hell: Spirits of Amazonia' zadebiutuje 28 stycznia

0
Podziel się:

Creepy Jar planuje premierę pierwszej część darmowego dodatku do gry "Green Hell - Spirits of Amazonia" 28 stycznia 2021 r., podała spółka. Jest to największe dotychczasowe rozwinięcie gry, która do tej pory sprzedała się w ponad 1,5 mln egzemplarzy. 

Creepy Jar: Dodatek do 'Green Hell: Spirits of Amazonia' zadebiutuje 28 stycznia
(Flickr)

""Spirits of Amazonia" jest ogromnym projektem, dlatego podzieliliśmy dodatek na trzy części. Do najważniejszych nowości jakie zaprezentujemy graczom należą m.in. większa mapa świata, nowe wątki fabularne, czy interakcje z tubylcami. Już w pierwszej części gracze dostaną to, co jest esencją dodatku, czyli system questów i zdobywania reputacji wśród tubylców" - powiedział prezes Krzysztof Kwiatek, cytowany w komunikacie.

Kolejne części "Spirits of Amazonia" są planowane jeszcze w tym roku. Dotychczas gra "Green Hell" sprzedała się w ponad półtora miliona egzemplarzy na platformie Steam, a liczba użytkowników posiadających ją na swojej liście życzeń (Steam Wishlist) szacowana jest na ponad milion osób, podano także.

"Ubiegły rok był przełomowy dla Creepy Jar - "Green Hell" odniósł ogromny sukces dzięki premierze trybu co-op. Nasza gra to longseller, więc żeby utrzymać wysoki poziom sprzedaży w kolejnych miesiącach, wymaga ciągłego rozwijania. Takie jest właśnie zadanie serii dodatków "Spirits of Amazonia" - odświeżyć tytuł i przyciągnąć nowych graczy. W międzyczasie rozwijamy pozostałe projekty - pracujemy nad portami gry na inne platformy oraz rozwijamy nasz nowy projekt - "Chimerę", który będzie base building symulatorem w kosmosie" - podsumował prezes.

Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. Spółka jest notowana na NewConnect od sierpnia 2018 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)