"Program smartDOM to wymierne korzyści bez żadnych dodatkowych zobowiązań i dziś możemy śmiało powiedzieć, że sprawdził się w polskich domach. Nasze wyniki i badania potwierdzają, że klienci są bardzo zadowoleni z korzyści, jakie przynosi im łączenie usług i chętnie się na nie decydują, a najlepszym tego potwierdzeniem jest fakt, że z takiej możliwości skorzystało już 2 miliony osób, czyli więcej niż co trzeci klient naszej grupy" - powiedziała członek zarządu Polkomtelu, dyrektor departamentu strategii marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu Justyna Kulka, cytowana w komunikacie.
"Dla nas najważniejsze jest to, czego chcą nasi klienci - pracujemy i tworzymy usługi dla nich. I cieszymy się, że tak chętnie wybierają naszą ofertę, która jest prosta - telewizja, internet i telefon dla każdego wszędzie. Polacy tego chcą, a my im to dajemy. Jesteśmy dumni, że tak wielu klientów nam zaufało i korzysta codziennie z tego, co dla nich przygotowaliśmy" - dodał wiceprezes w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu Maciej Stec.
Ponad połowa wszystkich korzystających z programu stanowią osoby między 31 a 50 rokiem życia, poinformowano.
Program smartDOM wystartował 18 lutego 2014 roku i jego głównym hasłem było "Oszczędzanie przez dodawanie". Od początku był pomyślany jako rozwiązanie dla osób, które racjonalnie rozporządzają domowym budżetem i nie lubią przepłacać. Dzięki łączeniu usług Plusa i Cyfrowego Polsatu mogły płacić mniej za swoje rachunki i generować oszczędności. Program smartDOM zaczynał od trzech podstawowych usług - telewizji, internetu i telefonu. Dzisiaj smartDOM to największy w Polsce program oferujący telewizję satelitarną, kablową w technologii IPTV i naziemną cyfrową, internet mobilny i domowy LTE oraz Plus Światłowód, Plus Abonament, telefon stacjonarny, ubezpieczenia, prąd, gaz czy monitoring, przypomniano.
Cyfrowy Polsat i Polkomtel tworzą zintegrowaną grupę medialno-telekomunikacyjną kontrolowaną przez Zygmunta Solorza-Żaka. Akcje Cyfrowego Polsatu są notowane na GPW od 2008 r.