"Naszym głównym celem jest dalszy dynamiczny rozwój sprzedaży. Dlatego będziemy koncentrować się na zwiększeniu rozpoznawalności marki Dekpol Steel. Rozbudujemy również struktury sprzedażowe na rynku polskim i zagranicznym. Chcemy także ze swoją ofertą na stałe wejść na rynek afrykański" - powiedział Kuchtyk, cytowany w komunikacie.
W planie jest również poszerzenie oferty handlowej.
"Chcemy wprowadzić do sprzedaży nowe produkty do wyburzeń, recyklingu i przeładunku. Ofertę poszerzymy także m.in. o szybkozłącza do koparek i ładowarek. W roku 2020 rozpoczniemy również produkcję łyżek przedsiębiernych do koparek wydobywczych o masie własnej powyżej 300 ton" - dodał prezes.
Pod koniec grudnia Dekpol podał, że zawarł ze spółką zależną Dekpol Steel umowę przeniesienia przez spółkę na rzecz Dekpol Steel zorganizowanej części przedsiębiorstwa o wartości 100,2 mln zł, obejmującej zespół składników materialnych i niematerialnych, wydzielony pod względem organizacyjnym, funkcjonalnym i finansowym, przeznaczony do prowadzenia działalności gospodarczej, obejmujący w szczególności produkcję i sprzedaż łyżek oraz osprzętu do maszyn budowlanych.
Dekpol opiera się na trzech głównych segmentach: usługach w zakresie generalnego wykonawstwa, produkcji łyżek i osprzętów do maszyn budowlanych i działalności deweloperskiej. Od 2015 roku akcje spółki notowane są na GPW.