Wittchen ustalił z firmą Lidl warunki dostawy wyrobów skórzanych swojej marki o łącznej szacunkowej wartości około 13,6 mln zł netto - głosi komunikat znanego producenta torebek. Jednocześnie spółka przypomniała, że oprócz ustalenia warunków tej umowy, wcześniej uzyskała od Lidla zamówienie na realizację dostaw wyrobów skórzanych o wartości około 15,75 mln zł.
To oznacza, że w niedalekiej przyszłości m.in. markowe torebki będą do kupienia w całkiem przystępnych cenach. Szczegóły na razie jednak nie są znane. Kilka lat temu, gdy po raz pierwszy marka trafiła do Lidla, do sklepów od rana ustawiały się kolejki.
Teraz produkty premium od znanych producentów można coraz częściej spotkać na półkach marketów, a także dyskontów takich jak Biedronka. To wręcz jeden z elementów walki o klienta.
W poniedziałek, niemal równocześniej z komunikatem w sprawie dostawy produktów Wittchena do Lidla pojawiła się informacja od Biedronki o wprowadzeniu do oferty specjalnej kolekcji walizek i torebek damskich znanej polskiej marki Puccini. Ceny takich torebek kształtują się w granicach 100-130 zł, a walizek od 150-200 zł.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl