"Pierwsze miejsce DPD Polska w raporcie Gemiusa to efekt naszych starań o zapewnienie nadawcom i odbiorcom maksimum wygody i pozytywnych doświadczeń z korzystania z usług kurierskich DPD. Cel ten osiągamy poprzez wysoką jakość obsługi na ostatniej mili, nowoczesne narzędzia komunikacji z nadawcą i odbiorcą, a także przez świadome podejście do logistyki miejskiej - sieć łatwo dostępnych oddziałów miejskich oraz punktów nadań i odbiorów DPD Pickup liczy już łącznie ponad 2200 placówek" - powiedział prezes DPD Polska Rafał Nawłoka, cytowany w komunikacie.
Wnioski zawarte w raporcie potwierdzają także ustalenia trzeciej edycji raportu "Barometr e-Shopper", który m.in. podkreśla, że e-nabywcy stawiają na niezawodność i już w chwili składania zamówienia chcą wiedzieć, kto doręczy ich przesyłkę, podkreślono.
DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. DPD Polska w 2017 r. doręczyła 126 mln paczek, osiągając 1,6 mld zł przychodu.