Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

eobuwie.pl planuje otwarcie kolejnych 3 sklepów stacjonarnych

0
Podziel się:

eobuwie.pl - spółka zależna CCC - w ciągu najbliższego tygodnia otworzy trzy kolejne sklepy: w Częstochowie i w Warszawie, podała spółka. 

eobuwie.pl planuje otwarcie kolejnych 3 sklepów stacjonarnych

"Po 1 lutego sieć eobuwie.pl będzie obejmować już dwadzieścia dwa sklepy. 24 stycznia marka uruchamia swój punkt w Galerii Jurajskiej w Częstochowie, 31 stycznia w Galerii Północnej w Warszawie, a 1 lutego w Westfield Arkadii, również w stolicy" - czytamy w komunikacie.

Sklep eobuwie.pl łączy największy atut zakupów w internecie - dostępność dziesiątek tysięcy modeli butów do wyboru, z tym co najlepsze w zakupach stacjonarnych - możliwość przymierzenia ich na miejscu. Do przeglądania oferty korzysta się z dostępnych na miejscu tabletów. Produkty można również zamówić z wyprzedzeniem, używając własnego smartfona, wyjaśnia spółka.

"W naszych salonach postawiliśmy na omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałową. Połączyliśmy korzyści kanałów offline i online. Dzięki temu można błyskawicznie obejrzeć towar w sieci, np. podczas przerwy na lunch, zamówić go i komfortowo odebrać w salonie" - powiedział dyrektor ds. retail Konrad Jezierski, cytowany w komunikacie.

We wszystkich 3 nowo otwieranych salonach dostępna będzie usługa esize.me. To rozwiązanie, które pomaga dobrać buty w oparciu o skan 3D stóp. Specjalny skaner w kilka sekund wykonuje trójwymiarowy model stóp klienta, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu, pochodzących od dowolnej marki, podano także.

"Skan wykonuje się raz. Potem każdy klient może przypisać go do swojego numeru komórkowego lub adresu e-mail i w dowolnym momencie - czy to podczas zakupów stacjonarnych czy online - skorzystać z rekomendacji. Naturalnym uzupełnieniem esize.me jest możliwość doboru spersonalizowanych wkładek, którą eobuwie.pl już oferuje swoim klientom podczas zakupów online" - dodał Konrad Jezierski.

eobuwie.pl jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym 80 tys. produktów do ponad 500 marek. Spółka działa obecnie na 15 europejskich rynkach i dynamicznie zwiększa skalę działalności.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)