Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Oprócz tradycyjnych sklepów, Eurocash ma też sieć "abc na kołach".
To ogólnospożywcze sklepy mobilne, które prowadzą sprzedaż ze specjalnie zaprojektowanych do tego celu samochodów. Powstała ona w 2015 roku i obecnie liczy 100 punktów sprzedaży. Władze firmy ogłosiły, że nie chcą poprzestać na tej liczbie.
Czytaj więcej: Eurocash przejmuje Frisco.pl. Wyda prawie 130 mln zł
W komunikacie Eurocash informuje, że w związku z ekspansją sieci szuka chętnych do pracy. "Przedsiębiorcy współpracujący z siecią 'abc na kołach' mogą liczyć na gwarantowane wynagrodzenie w kwocie 4 000 zł netto oraz atrakcyjny system prowizyjny, zależny od wypracowanego obrotu. Sieć zapewnia również bieżące wsparcie operacyjne, a także szkolenia i działania marketingowe" - czytamy.
- Sieć "abc na kołach" powołaliśmy do życia w 2015 roku. W tamtym czasie około 4,6 mln Polaków nie miało dostępu do stacjonarnego sklepu spożywczego, a polska wieś zaczynała się intensywnie zmieniać. Choć rynek handlu obwoźnego w Polsce już wtedy istniał, to od zawsze brakowało na nim profesjonalnych graczy, którzy prowadziliby sprzedaż produktów spożywczych z zachowaniem najwyższych standardów, w tym dotyczących higieny i obsługi klienta - wspomina członek zarządu Grupy Eurocash Arnaldo Guerreiro.
W samym aucie "abc na kołach" dostępnych jest średnio około 500-600 produktów. Wartość średniego koszyka zakupowego w przypadku takiego mobilnego sklepu okazuje się wyższa niż w sklepach małoformatowych działających w mieście.
- Nasz sklep odwiedza klientów 2-3 razy w tygodniu. Oznacza to, że kupują rzadziej niż mieszkańcy miast, ale za to więcej - wskazuje Guerreiro.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl