"W świetle planowanego rozwoju sieci stacji paliw Moya i wyzwań, które stoją przed nami, konieczna jest reorganizacja wewnętrznego funkcjonowania firmy tak, by usprawnić naszą pracę, a co za tym idzie - zapewnić realizację ambitnych celów. Zmiana, którą wprowadzamy od 1 października 2019 roku ma polepszyć efektywność codziennej pracy operacyjnej, wzajemnej komunikacji oraz wzmocnić kwestie odpowiedzialności i umocowania decyzyjnego w ramach działań podejmowanych w poszczególnych obszarach naszej firmy" - powiedział prezes Rafał Pietrasina, cytowany w komunikacie.
Anwim jest właścicielem marki Moya - najszybciej rozwijającej się w Polsce sieci stacji paliw, składającej się obecnie z ponad 220 obiektów na terenie całej Polski. Do końca bieżącego roku firma zakłada powiększenie sieci do około 250 stacji, a do 2023 r. do minimum 350 stacji paliw.
Filip Puchalski pracę w spółce Anwim rozpoczął w październiku 2014 r. na stanowisku kierownika projektu ds. stacji automatycznych. Następnie został mianowany zastępcą, a później kierownikiem działu ekspansji. Kolejnym szczeblem w karierze było objęcie stanowiska kierownika działu rozwoju. Obecnie jest dyrektorem ds. operacyjnych w randze członka zarządu.
Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywał w działach marketingu SWPS i Columna Medica. Tuż przed dołączeniem do Anwimu obejmował stanowisko sekretarza generalnego Polskiego Związku Triathlonu. Jest absolwentem studiów licencjackich z politologii, magisterskich z socjologii oraz podyplomowych z zakresu PR, reklamy i komunikacji wizerunkowej.
Obecnie zarząd Anwimu składa się z czterech członków: prezesa Rafała Pietrasiny, dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju sieci Moya Pawła
Grzywaczewskiego, dyrektora ds. zaopatrzenia, logistyki i klientów kluczowych Zbigniewa Łapińskiego oraz dyrektora ds. operacyjnych Filipa Puchalskiego, podsumowano.
Spółka Anwim od 2009 roku zarządza niezależną siecią stacji paliw pod marką Moya, która na koniec 2018 r. liczyła 202 placówki i była szóstą największą siecią stacji paliw w Polsce. Plan na 2019 rok zakłada powiększenie sieci do 250 placówek, a do 2023 r. - do 350 obiektów.