"Sellions wypracował wyjątkową platformę i rozwiązanie adresujące potrzeby zarówno zespołów zarządzających, jak również sprzedawców. Z doświadczenia wiem jak ciężkie i drogie jest wdrożenie narzędzi CRMowych takich jak np. Salesforce. Duże przedsiębiorstwa jak Liberty Global wydają na nie miliony, a wdrożenie często zajmuje kilka lat. Oczywiście na koniec dnia otrzymujemy kompleksowe narzędzie, ale skierowane przede wszystkim do kadry zarządzającej, a w mniejszym stopniu do samych handlowców. To, co podoba mi się w Sellions, to fakt, że zaadresowali dwa główne wyzwania - oferują elastyczną, efektywną kosztowo platformę, nastawioną na budowanie zaangażowania handlowców. Umożliwia ona łatwe zarządzanie wszystkimi kanałami komunikacji z klientem w jednym miejscu, a ponadto może być używana jako dodatek do Salesforce oraz podobnych systemów CRM. Dzięki temu potencjalni klienci, którzy już przeszli bolesny okres wdrożenia głównego systemu, mogą łatwo skorzystać z Sellions i przyspieszyć cyfrową transformację
sprzedaży" - powiedział Frans-Willem de Kloet, cytowany w komunikacie.
Dla osób urodzonych w latach 80. i 90. standardami wysokiej jakości usług oferowanych przez aplikacje konsumenckie są te wyznaczane przez platformy takie, jak Facebook, Twitter, Spotify, czy Netflix.
"Przyzwyczajenia te sprawiają, że dzisiejsze aplikacje biznesowe m.in. CRM-y nie spełniają oczekiwań handlowców, chociażby w zakresie intuicyjnej obsługi, ponieważ powstały głównie w odpowiedzi na potrzeby raportowe managerów. W naszej ocenie kluczem w sprzedaży do nowego pokolenia klientów są zaangażowani i wyposażeni w komplet wiedzy o działaniach klienta przedstawiciele handlowi. Z tego powodu rozwijane przez nas aplikacje są intuicyjne, elastyczne i łączą wszystkie interakcje z klientem w kanałach cyfrowych i tradycyjnych w łatwe do zarządzania ścieżki (omnichannel customer journey)" - dodał CEO Sellions Wojciech Mikucki.
Sellions kieruje usługi do firm, które prowadzą sprzedaż terenową. Pomaga im zmierzyć się z wyzwaniami takimi jak: brak wiedzy o tym, jak często handlowcy spotykają się z klientami i jakie oferty promują w czasie spotkań, mała koncentracja handlowców na kluczowych celach w danym cyklu, brak integracji między działaniami handlowców, a cyfrowymi kanałami komunikacji z klientem, wskazano również.
Zaangażowanie w Sellions jest dla inwestora częścią szerszych działań inwestycyjnych, które prowadzi od zakończenia kariery korporacyjnej. W założonym przez siebie akceleratorze VarsoGroup, skierowanym do firm na etapie "scale-up", łączy on innowacyjnych przedsiębiorców z doświadczonymi managerami korporacyjnymi wysokiego szczebla.
"Już jako dyrektor zarządzający UPC Polska zacząłem doceniać możliwości i potencjał polskich przedsiębiorców. Uważam, że jest to doskonały moment na budowanie innowacyjnych przedsiębiorstw międzynarodowych w tym regionie. Sellions jest świetnym przykładem takiego przedsiębiorstwa i jestem bardzo pozytywnie nastawiony do wspierania tego zespołu w rozwoju" - podsumował de Kloet.