"Wyniki Frisco.pl są dla nas bardzo satysfakcjonujące i spodziewamy się dalszych stabilnych wzrostów. Penetracja rynku e-grocery w naszym kraju jest ponad dziesięciokrotnie niższa niż np. w Wielkiej Brytanii, co daje ogromny potencjał do rozwoju tej kategorii w Polsce. Odpowiedzią na stale rosnący popyt jest inwestycja w nowy magazyn, z którym wiążemy bardzo duże plany rozwojowe" - powiedział p.o. prezesa Frisco.pl. Grzegorz Bielecki, cytowany w komunikacie.
Nowy magazyn Frisco.pl, o powierzchni 11 tys. m2, pozwoli znacznie zwiększyć wydajność i produktywność pracy oraz zmaksymalizować poziom kontroli nad całym procesem kompletacji, a po uruchomieniu pełnej funkcjonalności nowego magazynu spółka rozpocznie przygotowania do kolejnych inwestycji, umożliwiających zwiększenie skali działalności, podano także.
"W obiekcie zostaną wykorzystane innowacyjne rozwiązania technologiczne i zaawansowana automatyka magazynowa. Dzięki temu Frisco.pl będzie mogło pochwalić się najwyższym na rynku poziomem kontroli nad procesem i zapasem magazynowym oraz jakością dostarczanych produktów" - czytamy dalej.
Według szacunków spółki, kategoria e-grocery w Warszawie urosła wartościowo o 14% w 2018 roku i tym samym osiągnęła udział 2,4% całej sprzedaży FMCG. Na rynku warszawskim skupia się obecnie blisko 50% całej sprzedaży e-grocery w Polsce.
Frisco.pl to działający od 12 lat największy supermarket internetowy w Polsce. Oferuje szeroki asortyment produktów oraz ceny na poziomie hipermarketów. Frisco.pl posiada własne zaplecze magazynowe z zaawansowanym systemem obsługi zamówień. Zamówienia są dostarczane od poniedziałku do niedzieli.