Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

GPW: Na NewConnect chce wejść 28 spółek gamingowych, kilka - na rynek główny

0
Podziel się:

Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) notuje obecnie 28 polskich spółek gamingowych, które chcą w tym roku zadebiutować na NewConnect oraz kilka wybierających się na rynek główny GPW, poinformował dyrektor działu rynku pierwotnego GPW Maciej Bombol.

GPW: Na NewConnect chce wejść 28 spółek gamingowych, kilka - na rynek główny

"Polskich spółek to mamy 28 w kolejce, które mogą wejść na NewConnect w najbliższym czasie i kilka na rynek główny GPW. Prowadzimy też rozmowy ze spółkami zagranicznymi" - powiedział Bombol podczas debaty online "Gaming na Giełdzie". Agencja ISBnews jest partnerem medialnym wydarzenia.

Dodał, że być może pojawi się większa emisja zagranicznej spółki gamingowej w Polsce, ale szczegółów nie może jeszcze ujawnić.

"Na NewConnect to będą spółki o kapitalizacji rzędu od kilku do kilkunastu milionów złotych. Kilka większych pod względem kapitalizacji jest, ale one chcą wejść na rynek główny GPW i o nich nie możemy jeszcze mówić" - dodał Bombol.

Wskazał też, że jeżeli druga największa w Polsce spółka gamingowa - Techland będzie chciał wejść na giełdę to ma nadzieję, że wybierze właśnie GPW w Warszawie.

Bombol zwrócił także uwagę, że obecnie Polska jest na drugimi miejscu za Japonią (147 spółek) pod względem liczby notowanych spółek gamingowych na giełdzie.

GPW prowadzi rynek regulowany dla akcji oraz instrumentów pochodnych, a także alternatywny rynek akcji NewConnect dla spółek wzrostowych. Rozwija także Catalyst - rynek przeznaczony dla emitentów obligacji korporacyjnych i komunalnych oraz rynki towarowe. Od 2010 r. GPW jest spółką publiczną notowaną na prowadzonym przez siebie parkiecie.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2025 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.