Hubert Hurkacz wystąpi z logo Lotosu na koszulce już podczas rozpoczynającego się dzisiaj turnieju US Open. Zgodnie z przepisami, w czasie turniejów wielkoszlemowych logotyp będzie umieszczony tylko na rękawku, a podczas pozostałych zawodów rozgrywanych w ramach ATP - dodatkowo również na piersi. Hubert Hurkacz zostanie też ambasadorem skierowanego do najmłodszych Narodowego Programu Upowszechniania Tenisa "Rakiety Lotosu". Zgodnie z umową, koncern z Gdańska będzie mógł wykorzystywać wizerunek tenisisty w działaniach reklamowych, wizerunkowych i promocyjnych, podano.
"Cieszę się, że do grona naszej sportowej rodziny dołączył tak ambitny tenisista młodego pokolenia. Doceniamy dumę, z jaką Hubert reprezentuje Polskę na arenie międzynarodowej. Decyzję o współpracy z Hubertem Hurkaczem podjęliśmy, biorąc pod uwagę zarówno dotychczasowe sukcesy sportowe, jakie ma na swoim koncie, jak również ze względu na ogromny potencjał, jaki w nim drzemie" - powiedział wiceprezes Jarosław Wittstock, cytowany w komunikacie.
To nie pierwszy raz, kiedy Grupa Lotos angażuje się w polski tenis. Wcześniej była już sponsorem Agnieszki Radwańskiej. Natomiast od lutego 2019 roku koncern jest sponsorem strategicznym Polskiego Związku Tenisowego, w tym sponsorem strategicznym kobiecej i męskiej Reprezentacji Polski, Reprezentacji Młodzieżowej i Mistrzostw Polski we wszystkich kategoriach wiekowych. W ramach współpracy w czerwcu zainaugurowano cykl Lotos PZT Polish Tour - kilkunastu turniejów odbywających się w różnych częściach kraju. Ponadto spółka została sponsorem tytularnym projektu "PZT Lotos Team - Nadzieje Polskiego Tenisa" stworzonego wspólnie z Ministerstwem Sportu i Turystyki, podkreślono w materiale.
Grupa Lotos jest zintegrowanym pionowo koncernem naftowym, który zajmuje się poszukiwaniem i wydobyciem ropy naftowej, jej przerobem oraz sprzedażą hurtową i detaliczną wysokiej jakości produktów naftowych. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 30,2 mld zł w 2018 r.