"Nasz cel to zostać liderem rynku laptopów w Polsce w ciągu 3 lat. Już w tym roku nasze portfolio znacząco się powiększy. Zaczynamy od mocnego produktu, MateBooka 13, który już teraz zbiera doskonałe recenzje między innymi za innowacyjną funkcję szybkiej transmisji danych OneHop, która pozwala przerzucić nawet 500 zdjęć z urządzenia na urządzenie w zaledwie minutę" - powiedział Zhang podczas prezentacji najnowszego laptopa MateBook 13, cytowany w komunikacie.
"Polska premiera MateBooka 13 to symboliczne rozpoczęcie naszej drogi po pierwsze miejsce w tej kategorii. Laptopy stają się dla nas równie ważne, jak smartfony" - powiedziała dyrektor marketingu, komunikacji i digital Huawei CBG Polska Dorota Haller, cytowana w komunikacie.
Huawei MateBook 13 wyróżnia się wyświetlaczem FullView o rozmiarze 13 cali, z bocznymi ramkami mierzącymi zaledwie 4,4 mm, elegancką, smukłą konstrukcją i rozwiązaniami poprawiającymi komfort korzystania, m.in. pojemną baterią, czytnikiem linii papilarnych i funkcją transmisji danych OneHop, która w wygodny sposób pozwala na wymianę danych między urządzeniami użytkownika, wystarczy je do siebie przyłożyć (np. smartfon do laptopa).
Huawei jest drugim największym producentem smartfonów na świecie - awansował na tę pozycję w połowie 2018 roku. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach, docierając do ponad 1/3 ludzkości. Firma posiada 16 centrów badań i rozwoju w różnych częściach świata, m.in. w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Szwecji, Rosji, w Indiach i Chinach.
Jedna z trzech grup biznesowych Huawei - Huawei Consumer Business Group - odpowiada za szerokie portfolio produktowe, w tym smartfony, laptopy, tablety i wearables, a także domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku teleinformatycznym, a także rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei CBG dostarcza najnowocześniejsze technologie i usługi klientom na całym świecie.