"Wyniki finansowe osiągnięte w I kwartale 2019 r. są zgodne z oczekiwaniami zarządu. Spółka w I kwartale skupiła się głównie na pracach produkcyjnych i działaniach marketingowo-promocyjnych, które stanowić będą podstawę dla działań wydawniczych planowanych w kolejnych kwartałach" - czytamy w raporcie.
Strata operacyjna wyniosła 6,12 tys. zł wobec 38,97 tys. zł straty rok wcześniej.
Przychody netto ze sprzedaży produktów sięgnęły 174,36 tys. zł w I kw. 2019 r. wobec 120,32 tys. zł rok wcześniej, natomiast przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi - odpowiednio: 584,85 tys. zł wobec 351,02 tys. zł rok wcześniej.
iFun4all to niezależny producent gier wideo. Firma powstała w 2009 r. jako spółka córka Bloober Team. Od 2014 roku spółka tworzy gry z segmentu mid-core. Specjalizuje się w tworzeniu tytułów wykorzystujących "Real World-Data" - informacje ze świata rzeczywistego, które wpływają na rozgrywkę. Akcje spółki zadebiutowały we wrześniu 2016 roku na rynku NewConnect.