"Zarząd IMS S.A. przekazuje szacunkowe wyniki grupy kapitałowej IMS za 2018 rok:
- Przychody ze sprzedaży 52,7 mln zł,
- EBIT 12 mln zł,
- EBITDA 16,5 mln zł,
- Zysk netto przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej 9,3 mln zł" - czytamy w komunikacie.
Spółka podkreśliła, że wyniki te są zgodne z prognozą finansową grupy opublikowaną 23 maja 2018 r.
"Obok stałego, systematycznego wzrostu przychodów w segmentach abonamentowych, kluczowych z punktu widzenia stabilności biznesu grupy, rok 2018 był kolejnym bardzo udanym rokiem w segmencie reklamowym" - czytamy dalej.
Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).