Zysk operacyjny wyniósł 2,21 mln zł wobec 2,87 mln zł zysku rok wcześniej. EBITDA wyniosła 3,48 mln zł wobec 3,91 mln zł rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 13,46 mln zł w I kw. 2019 r. wobec 11,39 mln zł rok wcześniej.
W ujęciu jednostkowym zysk netto wyniósł 1,51 mln zł wobec 2,09 mln zł rok wcześniej.
Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), wideomarketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).