lokalizacji, których liczba sięgnęła 475, podała spółka. Od stycznia do października włącznie IMS wdrożył usługi marketingu sensorycznego w niemal 2 tys. lokalizacji.
"Zdecydowanie był to najlepszy miesiąc w tym roku. Pozyskaliśmy łącznie netto 475 lokalizacji, w tym na audiomarketing i video marketing 313, a aromamarketing 162. Tym samym, w okresie od stycznia do października tego roku zakontraktowaliśmy już blisko 2 tys. lokalizacji" - powiedział wiceprezes i CFO Piotr Bielawski, cytowany w komunikacie.
Grupa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), video marketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).