Incuvo chce pozyskać od inwestorów łącznie 2,8 mln zł. 2,1 mln zł przeznaczy na aktualnie tworzoną produkcję tytułu "Green Hell" w wersji VR. Pozostała część kwoty posłuży do rozbudowy i wzmocnienia teamu produkcyjnego. Na przełomie trzeciego i czwartego kwartału spółka planuje debiutu na rynku NewConnect, podano w komunikacie.
"Rozpoczęliśmy pierwszą rundę emisji, która dedykowana jest kluczowym inwestorom. Ta transza potrwa do 22 czerwca. Najpóźniej w dniu jej zakończenia, na platformie CrowdConnect.pl zostaną zamieszczone szczegóły dotyczące zapisów, co umożliwi każdemu potencjalnemu inwestorowi spokojne zapoznanie się z informacjami o spółce i parametrach emisji. 23 czerwca rozpoczniemy kolejną transzę, otwartą dla wszystkich" - zapowiedział prezes Andrzej Wychowaniec, cytowany w komunikacie.
Aktualny model biznesowy studia zakłada portowanie i produkcje gier na urządzenia dedykowane wirtualnej rzeczywistości. Wartość globalnego rynku VR (wirtualna rzeczywistość), AR (rozszerzona rzeczywistość) i MR (mieszana rzeczywistość) określana jest na ok. 11 mld USD. Szacuje się, że rynek VR, w dużej mierze dzięki sektorowi gamingowemu, w najbliższych latach będzie systematycznie rósł o ok. 13% r/r.
"VR to bardzo perspektywiczny rynek. Konkurencja na nim jest jeszcze stosunkowo niska, a zapotrzebowanie na gry w wirtualnej rzeczywistości coraz większe. To dla nas duża szansa na rozwój, chcemy być beneficjentem tego rynku" - dodał prezes.
Incuvo istnieje od 2012 roku. Początkowo spółka koncentrowała się na produkcji gier na urządzenia mobilne. Aktualny model biznesowy studia zakłada portowanie i produkcje gier na urządzenia dedykowane wirtualnej rzeczywistości. Większościowym akcjonariuszem spółki jest estoński fundusz Blite Fund.