Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

InPost jako pierwszy w Polsce wprowadził obsługę klienta przez WhatsApp

1
Podziel się:

InPost uruchomił nowy kanał obsługi klienta. Od teraz klienci poprzez WhatsApp mogą zapytać m.in. o status przesyłki, najbliższy Paczkomat, a także numer do kuriera. To pierwsze takie rozwiązanie w Polsce dostępne za pośrednictwem tej aplikacji, podał InPost.

InPost jako pierwszy w Polsce wprowadził obsługę klienta przez WhatsApp

"Zależy nam, żeby w szczycie zapotrzebowania na usługi InPost związanym z pandemią utrzymać gwarancję dostawy D+1, dlatego apelujemy do wszystkich o jak najszybsze odbieranie swoich przesyłek z maszyn. Wierzymy, że jeszcze większe spopularyzowanie ChatBot Mata dzięki uruchomieniu nowego kanału obsługi klienta w WhatsApp przyśpieszy ten proces. Zapotrzebowanie na usługi InPost jest ogromne, bo w tym trudnym okresie zakupy w Internecie, zwłaszcza z odbiorem w Paczkomacie, ale także przez kuriera InPost, stały się bezpieczniejsze od tych odbieranych w punktach stacjonarnych" - powiedział prezes InPost Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.

"Dążymy do dalszego doskonalenia wirtualnego asystenta InPost i uruchamiania go na kolejnych kanałach. Sprawia on, że usługi firmy są jeszcze bardziej dostępne i wygodne. Chcemy rozwinąć aplikację tak, aby w przyszłości bot sam przesyłał do użytkowników każdą zmianę statusu paczki, informacje o nowych usługach itp." - dodała CEO Chatbotize Maja Schaefer.

InPost to największy w Polsce operator logistyczny, w którego zainwestowały amerykańskie fundusze inwestycyjne Advent International i KKR. Firma oferuje usługi kurierskie oraz dostawy za pośrednictwem ogólnopolskiej sieci Paczkomatów InPost dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. W 2018 r. InPost dostarczył ponad 86 mln przesyłek, czyli o 52,5% więcej niż rok wcześniej. Dostawy za pośrednictwem Paczkomatów wzrosły o 56,3%, a przez Kuriera InPost o 45,5%.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
WYRÓŻNIONE
Nostradamus
5 lata temu
Zyski najważniejsze a ludzie niech robią po 12 godzin w warunkach epidemii. Prezesowi polecam lekturę kodeksu pracy. Miarą nowoczesności są warunki pracy. A takie firmy cofają Polskę o ponad 100 lat. A obecnie to również tykająca bomba epidemiczna.
NAJNOWSZE KOMENTARZE (1)
Nostradamus
5 lata temu
Zyski najważniejsze a ludzie niech robią po 12 godzin w warunkach epidemii. Prezesowi polecam lekturę kodeksu pracy. Miarą nowoczesności są warunki pracy. A takie firmy cofają Polskę o ponad 100 lat. A obecnie to również tykająca bomba epidemiczna.