"To jest pierwsze w Polsce tak innowacyjne rozwiązanie, czyli wygodna usługa mobilnego nadawania paczek - w trybie 24/7, dla każdego z ponad 5,2 mln aktywnych użytkowników aplikacji InPost. Jest to odpowiedź na potrzeby konsumentów - oferujemy usługę, która jest w pełni bezetykietowa, a przez to wygodna i szybka. Teraz każdy - gdziekolwiek jest, cokolwiek robi - ma opcję, która pozwoli na nadanie przesyłki w każdym momencie, w każdym miejscu - dzięki nadaniom w aplikacji InPost Mobile. Tym samym spełniamy złożoną obietnicę i robimy kolejny znaczący krok w uczynieniu z naszej aplikacji centrum zarządzania przesyłkami. Oferujemy Polakom skok technologiczny - koniec z wysyłaniem przesyłek w placówkach czy sklepach" - powiedział prezes InPost Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.
Każdą przesyłkę można nadać i odebrać w Paczkomacie InPost za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji mobilnej InPost Mobile, która oferuje również opcję zdalnego otwierania skrytki.Aplikację InPost Mobile można pobrać ze sklepów Google Play, App Store i Huawei AppGallery.
InPost to największy w Polsce operator logistyczny, w którego zainwestowały amerykańskie fundusze inwestycyjne Advent International i KKR. Firma oferuje usługi kurierskie oraz dostawy za pośrednictwem ogólnopolskiej sieci Paczkomatów InPost dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce.