"Wdrażamy kolejne usługi i ułatwienia, by jeszcze poprawić oferowaną jakość. Klienci już mogą korzystać z opcji 'Szybkie Nadania'. Intensywnie pracujemy nad tym, aby nadawanie paczek przez InPost było proste i intuicyjne - już teraz cały proces trwa zdecydowanie mniej czasu niż wyprawa do punktów nadań, gdzie niejednokrotnie musimy stać w długich kolejkach. W InPost paczki można nadać na trzy sposoby - przez Kuriera InPost, używając Managera Paczek lub bezpośrednio z paczkomatu z opcją płatności kartą. Ta ostatnia forma nie wymaga nawet rejestracji, a jedyne, czego potrzeba do nadania przesyłki, to numery telefonów komórkowych nadawcy i odbiorcy" - wskazał prezes InPost Rafał Brzoska, cytowany w komunikacie.
InPost to największy w Polsce operator logistyczny, w którego zainwestowały amerykańskie fundusze inwestycyjne Advent International i KKR. Firma oferuje usługi kurierskie oraz dostawy za pośrednictwem ogólnopolskiej sieci Paczkomatów InPost dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym kompleksowe usługi dedykowane branży e-commerce. W 2018 r. InPost dostarczył ponad 86 mln przesyłek, czyli o 52,5% więcej niż rok wcześniej. Dostawy za pośrednictwem Paczkomatów wzrosły o 56,3%, a przez Kuriera InPost o 45,5%.