Niedawna oferta publiczna Benefit Systems obejmowała 200.000 akcji serii B nowej emisji oraz 700.000 sprzedawanych akcji serii A. Cena emisyjna wynosiła 107 zł.
W transzy inwestorów instytucjonalnych przydzielone zostało łącznie 765.000 akcji, z czego 164.400 akcji nowej emisji i 600.600 akcji sprzedawanych. Z kolei w transzy inwestorów indywidualnych przydzielone zostało łącznie 135.000 akcji, z czego 35.600 akcji nowej emisji i 99.400 akcji sprzedawanych. Stopa redukcji w transzy inwestorów indywidualnych wyniosła 48,89 proc.
Celem oferty publicznej Benefit Systems było pozyskanie środków na realizację programu inwestycyjnego na lata 2011-2012. Program obejmuje m.in. inwestycje w nowe technologie oraz systemy informatyczne. Jednym z priorytetów jest dokończenie projektu instalacji terminali elektronicznych, rejestrujących wizyty realizowane za pośrednictwem kart MulitSport w klubach sportowych.
Benefit Systems oferuje rozwiązania w zakresie pozapłacowych świadczeń pracowniczych. Oferta spółki koncentruje się na obiektach sportowych, ale rozwijane są też inne segmenty. Liczba klientów Benefit Systems wynosi obecnie około 2.850 przedsiębiorstw, a z usług spółki korzysta 235.000 użytkowników.