Wrocławska spółka Black Point, producent i dystrybutor komputerowych oraz biurowych materiałów eksploatacyjnych w pierwszym kwartale 2008 roku planuje debiut na GPW. Wartość oferty publicznej spółki może sięgnąć 30 mln zł - poinformował w komunikacie Wrocławski Dom Maklerski, który jest oferującym akcje spółki.
"Środki z emisji przeznaczymy na rozwój systemu dystrybucji marki Black Point i zwielokrotnienie zdolności zbiórki zużytych kartridży. Rozważamy również inwestycje w zakresie recyklingu tworzyw sztucznych" - powiedziała cytowana w komunikacie Kamila Wójcik, prezes Black Point.
Firma Black Point działa od 18 lat. Obecnie zatrudnia blisko 100 pracowników. W 2006 roku przychody spółki przekroczyły 33 mln zł, a zysk netto wyniósł około 2 mln zł.
Obecnie Black Point pracuje nad prospektem emisyjnym i przekształceniem w spółkę akcyjną.