*Spółka K2 Internet przydzieliła inwestorom 330.000 nowych akcji serii H i 258 523 istniejących akcji w ramach swojej pierwotnej emisji publicznej. Akcje przydzielono bez redukcji, przy czym główny akcjonariusz, bmp AG, sprzedał tylko część z oferowanych 420 tys. akcji istniejących. *
- _ Inwestorom, którzy złożyli zapisy bez zaproszeń, przydzielono 63.523 nowo emitowanych akcji spółki (akcje serii H). Inwestorom, którzy złożyli zapisy w odpowiedzi na zaproszenia, przydzielono 258.523 istniejących akcji spółki (akcje sprzedawane) i 266.477 nowo emitowanych akcji spółki (akcji serii H) _ - czytamy w komunikacie.
K2 Internet oferował 330 tys. akcji nowej emisji i 420 tys. istniejących akcji serii od A do F należących do głównego akcjonariusza - funduszu bmp AG.
Cena emisyjna akcji oferowanych została ustalona na 25,0 zł. Inwestorzy złożyli łącznie 126 zapisów na 588.523 akcje o wartości 14,7 mln zł. Oferującym akcje K2 Internet był Dom Maklerski Penetrator. Z emisji nowych akcji spółka pozyskała 8,25 mln zł brutto wobec 11,8 mln zł netto, na które liczyła wcześniej.
Pozyskane środki spółka chce zainwestować w budowę systemu afiliacyjnego, sprzęt komputerowy, nowe biuro dla działu integracji i ACR, stworzenie oferty e-Governement, zakup istniejącej firmy lub rozwój oferty własnej w dziedzinie marketingu mobilnego, zakup oprogramowania do e-mail marketingu oraz rozbudowy centrum danych.
K2 Internet jest firmą marketingowo-technologiczną świadczącą usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie. Należy do niej m.in. internetowy dom mediowy ACR.
W 2006 roku spółka miała 1,128 mln zł zysku netto wobec 610 tys. zł rok wcześniej. Przychody, że sprzedaży wyniosły odpowiednio 15,294 mln zł wobec 11,748 mln zł. W I połowie 2007 roku spółka miała 680 tys. zł zysku netto (wzrost o 6% wobec analogicznego okresu ubiegłego roku) przy 10,881 mln zł przychody (wzrost o 69%).