W sierpniu rozpocznie się oferta prywatna akcji Denco Logic. Spółka chce pozyskać środki na rozwój wynalazku, który ma posłać tradycyjną myszkę komputerową do lamusa.
Denco Logic jest przedsięwzięciem, które powstało w oparciu o patentowany wynalazek SLIDEPAD. Jest to nowatorskie urządzenie wskazujące, które stanowić będzie bezpośrednią konkurencję dla innych tego typu urządzeń, jak np. mysz komputerowa, czy też, stosowany w laptopach, touchpad.
Spółka zamierza zarządzać prawami do wynalazku. Oferta prywatna ma służyć przede wszystkim zgromadzeniu środków finansowych służących pokryciu części inwestycyjnej projektu oraz wszelkich kosztów związanych z promocją i sprzedażą licencji.
Według danych spółki, prognozowane przychody ze sprzedaży licencji w 2009 r. ukształtują się na poziomie około 3 mln zł. Natomiast w 2010 r. prognozuje się ich wzrost do poziomu około 6 mln zł. Debiut na rynku NewConnect przewiduje się na jesień 2008 r. Autoryzowanym Doradcą jest Morison Finansista Corporate Finance.
Wdrażana inicjatywa znalazła także uznanie w oczach Jury konkursu ,,Pinkubator biznesu" organizowanego przez RadioPIN, podczas którego inicjatorzy przedsięwzięcia otrzymali jedną z 3 nagród pieniężnych w półfinale konkursu.