Dr Kendy, dystrybutor cukierków pod własną marką "Dr Kendy", planuje w czerwcu zadebiutować na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce przeprowadzić emisję prywatną i pozyskać około 5 mln złotych.
Spółka chce umocnić swoją pozycję rynkową. Środki z emisji zostaną przeznaczone przede wszystkim na rozszerzenie sieci dystrybucji, kapitał obrotowy oraz działania marketingowe (w tym kampanie telewizyjne).
Spółka rozpoczęła działalność operacyjną w lipcu 2007 roku. Oczekuje, że w tym roku przekroczy próg rentowności.
Szacunki na koniec 2009 roku zakładają osiągnięcie 15 mln zł przychodów. W 2010 roku obroty mają wzrosnąć do 20 mln zł, a następnie do 25 mln zł w 2011 roku.
Dr Kendy jest dystrybutorem cukierków twardych (landrynek) oraz operatorem marki Dr Kendy.