*Sklep internetowy Hoopla.pl, którego głównym akcjonariuszem jest MCI Management, na przełomie trzeciego i czwartego kwartału 2007 roku może zadebiutować na warszawskiej giełdzie, informuje spółka. *
Spółka obecnie pracuje nad przygotowaniem prospektu emisyjnego. Oferującym akcje będzie DM BOŚ. Według nieoficjalnych informacji z emisji nowych akcji Hoopla.pl chce pozyskać od 5 do 10 mln zł.
"W ofercie publicznej będą sprzedawane już istniejące akcje oraz akcje nowej emisji, dzięki którym do spółki wpłynie nowy kapitał. Zamierzamy go wykorzystać do poszerzenia asortymentu, wdrożenia nowych systemów informatycznych usprawniających marketing, sprzedaż oraz obsługę klientów. Planujemy również dokonywać akwizycji dobrze prosperujących innych biznesów internetowych, tworząc grupę e-commerce" - mówi Przemysław Szydłowski, członek zarządu spółki.
Hoopla.pl jest sklepem internetowym specjalizującym się w sprzedaży urządzeń domowych (AGD), sprzętu elektronicznego (RTV) i armatury. Spółka została założona pod koniec 2004 przez dwóch aktualnych członków zarządu Krzysztofa Boufała i Przemysława Szydłowskiego.
Największym akcjonariuszem Hoopli jest fundusz MCI Management, który posiada 74 proc. akcji spółki i który do tej pory zainwestował w nią 0,8 mln zł.
Spółka podała w komunikacie, że do 2010 roku zamierza umocnić i utrzymać pozycję lidera w sprzedaży przez internet urządzeń elektroniki użytkowej w Polsce.
Hoopla.pl w 2006 roku miała blisko 27 mln zł przychodów, a rok wcześniej około 4 mln zł.