Hurtimex, producent odzieży dziecięcej i młodzieżowej, który wybiera się na rynek NewConnect chce z oferty publicznej pozyskać do 2,8 mln zł, które planuje przeznaczyć m.in. na uruchomienie sieci sklepów franczyzowych - podała spółka w memorandum informacyjnym.
Spółka zaoferuje w ofercie publicznej 4.000.000 akcji serii C. Cenę emisyjną ustalono na 0,7 zł za akcję, czyli Hurtimex może pozyskać z oferty maksymalnie 2,8 mln zł.
Wcześniej spółka informowała, że liczy na 3,5-5 mln zł.
Autoryzowanym doradcą spółki jest DFP, a oferującym DM Polonia Net.
Celem strategicznym spółki jest uzyskanie istotnej pozycji na rynku odzieży dziecięcej i umocnienie wizerunku swoich marek: tup- tup i Hoop.
W krótkoterminowych planach inwestycyjnych spółki jest wdrożenie systemu informatycznego, wspierającego zarządzanie przedsiębiorstwem oraz siecią sklepów i rozszerzenie oferty asortymentowej.
W planach długoterminowych Hurtimex ma przejęcie na przełomie 2009/2010 roku krajowej firmy obuwniczej specjalizującej się w produkcji obuwia dziecięcego.
Spółka chce też rozwijać sieć sklepów patronackich i uruchomić sieć sklepów franczyzowych.
Do końca 2012 roku sieć sklepów Hurtimeksu ma liczyć 70 placówek.
Od 2010 roku spółka planuje otwierać sklepy franczyzowe za granicą.
Obecnie spółka ma 3 sklepy własne, 12 sklepów patronackich i jeden sklep franczyzowy.
W 2007 roku Hurtimex miał 19,4 mln zł przychodów ze sprzedaży i 0,1 mln zł zysku netto.
Na rok 2008 spółka prognozuje przychody na poziomie 19,5 mln zł, a zysk netto na poziomie 0,45 mln zł.
Hurtimex jest producentem odzieży dziecięcej i młodzieżowej. Powstał w 1990 roku. Produkuje ok. 1 mln sztuk ubrań rocznie. Korzysta z usług kilku firm konfekcyjnych w Polsce, część produkcji zleca na Daleki Wschód. Firm posiada własne studio projektowe.