Platforma Mediowa Point Group ustaliła cenę emisyjną akcji serii E na poziomie 2,5 zł za sztukę, co oznacza, że chce pozyskać z rynku 57,2 mln złotych.
"W związku z tym łączna maksymalna kwota, jaką spółka zamierza pozyskać z emisji 22.892.425 akcji serii E, wynosi 57.231.062,50 zł" - podała firma w raporcie.
Dniem ustalenia prawa poboru akcji serii E jest 8 października 2007 roku.
Spółka zapowiadała wcześniej, że planuje przeprowadzenie emisji akcji na przełomie października i listopada.
Emisja do 22.892.425 akcji ma być przeznaczona m.in na sfinansowanie uruchomienia telewizji.
Pod koniec lipca TV Point Group, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group, podpisała z ATM umowę dotyczącą zbudowania infrastruktury na potrzeby uruchomienia telewizji internetowej oraz dystrybucji treści multimedialnych w nowych mediach. Wartość transakcji nie została wówczas podana.
_ Z nowej emisji ma być również finansowany projekt dziennika, choć decyzja o jego ostatecznej formie jeszcze nie zapadała. _"Obecnie jesteśmy na etapie wypracowywania ostatecznej koncepcji tego przedsięwzięcia, która ewaluowała szczególnie w kontekście przejęcia praw do tygodnika +Ozon+. Analizujemy więc wybór między drukowanym tygodnikiem, elektronicznym dziennikiem budowanym w oparciu o filozofię Web 2.0 lub przejęciem istniejącego przedsięwzięcia" - mówił w sierpniowym wywiadzie dla PAP Michał Lisiecki, prezes firmy.
"W każdym z powyższych wariantów, nakłady nie przekroczą zaledwie kilku milionów złotych. Dla klarowności dodam, że nie rozważamy dziennika w klasycznej jego formie - codzienny druk, a przedsięwzięcie należy rozumieć zdecydowanie jako +źródło informacji+, dostępne w oparciu o nowe technologie" - dodał.