Selena FM sprzedała w kończącej się właśnie ofercie publicznej 5 mln akcji, czyli wszystkie akcje objęte ofertą. Cena emisyjna wyniosła 33 zł, co oznacza, że z emisji spółka pozyskała 165 mln zł brutto.
Do inwestorów indywidualnych trafiło 750 tys. akcji serii C, a do instytucji 4,25 mln akcji.
Środki z emisji posłużą na sfinansowanie planu inwestycyjnego, który zakłada wydanie w latach 2008-2009 100-140 mln zł na przejęcia. Spółka chce także zwiększać moce produkcyjne, poprzez budowę i rozbudowę zakładów w Polsce, Rosji, Chinach, USA i Brazylii. Na ten cel spółka zamierza przeznaczyć 86-94 mln zł, natomiast na rozwój sieci sprzedaży 30-40 mln zł. Kolejne 1-2 mln zł zostanie wydane na rozwój i unowocześnienie infrastruktury informatycznej.
Selena FM to spółka kierująca działalnością grupy Selena, holdingu firm zajmujących się produkcją i dystrybucją chemii budowlanej. Grupa Selena oferuje swoje wyroby w ponad 50 krajach świata.
Obecnie Selena jest czwartym co do wielkości producentem piany poliuretanowej na świecie i chce do roku 2010 osiągnąć w tym segmencie pozycję światowego lidera. W 2007 roku Selena FM miała 496 mln zł skonsolidowanych przychodów, 45,6 mln zł EBIT oraz 34 mln zł zysku netto.