Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Siódemka myśli o debiucie na GPW

0
Podziel się:

Firma kurierska Siódemka, która w lutym tego roku przekształciła się w spółkę akcyjną, planuje w ciągu 2-3 lat wejść na giełdę, lub znaleźć inwestora.

Siódemka myśli o debiucie na GPW
(Money.pl/Tomasz Brankiewicz)

Firma kurierska Siódemka, która w lutym tego roku przekształciła się w spółkę akcyjną, planuje w ciągu 2-3 lat wejść na giełdę, lub znaleźć inwestora, wynika z wypowiedzi prezesa Jarosława Śliwy dla agencji ISB. Spółka nie wyklucza też, że w tym czasie przeprowadzi akwizycje.

_ Chcemy się rozwijać bardzo dynamicznie, mamy pomysły i w związku z tym będziemy potrzebowali kapitału. Natomiast nie podjęliśmy jeszcze ostatecznej decyzji co do tego jak go pozyskamy. Może to być giełda, mogą to być rozwiązania alternatywne _ - powiedział Śliwa. Ewentualne upublicznienie spółki mogłoby nastąpić w ciągu 2-3 lat.

_ Zakładamy perspektywę dwu-trzyletnią, jako czas w którym upublicznimy spółkę, nie wykluczamy też innej formuły finansowania rozwoju _ - dodał prezes. Zaznaczył, że do tej pory, w ciągu 10 lat swojej działalności, spółka rozwijała się organicznie.

Jarosław Śliwa dodał, że Siódemka może być zainteresowana przejęciami innych spółek ze swojej branży.

_ Ten kierunek jest jak najbardziej brany pod uwagę _ - powiedział Śliwa, choć zaznaczył, że wzrost jaki w ciągu 10 lat działalności osiągnęła firma w sposób organiczny uznaje za _ satysfakcjonujący _. Siódemka zamierza go kontynuować.

_ Pracujemy nad rozszerzeniem zakresu usług jak i wejściem w inne segmenty rynku _ - powiedział Śliwa. Zaznaczył, że spółka nadal będzie się koncentrować tylko na rynku polskim, natomiast chce silniej zaistnieć w sektorze klientów indywidualnych.

_ W obszarze naszej działalności są rynki, które do tej pory są jeszcze nie zagospodarowane _ - powiedział Śliwa. Wyjaśnił, że chodzi o pozyskanie nowej grupy klientów m.in. poprzez nowe usługi. Obecnie dla spółki najważniejszy jest sektor małych i średnich przedsiębiorstw ale spółka posiada też klientów korporacyjnym, gdzie znaczący udział mają banki

_ Mamy w ofercie bardzo innowacyjną usługę dedykowaną dla banków, gdzie cedują one na nas czynności, do niedawna wykonywane tylko w placówce bankowej _ - zaznaczył prezes. Do największych klientów Siódemki należą m.in. mBank, BRE Bank oraz Bank Zachodni WBK i Eurobank.

Śliwa poinformował, że w 2008 r. spółka wypracowała zysk netto w wysokości 4,7 mln zł, przy przychodach rzędu 150 mln zł Pomimo wyraźnego spowolnienia rynku Spółka w pierwszym półroczu br odnotowała dwucyfrowy wzrost wolumenu przewożonych paczek w stosunku do roku ubiegłego

_ Dostrzegamy efekty kryzysu w sektorze finansowym , ale w pierwszej połowie roku Siódemka zrealizowała zakładane cele _ - powiedział Śliwa.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)