Oferta Ferro obejmuje do 3 mln akcji istniejących oraz do 1 mln akcji nowej emisji serii C. Całkowita wartość oferty, na którą składają się akcje nowej emisji oraz akcje istniejące, może wynieść od 33,6 do 42,4 mln zł. Środki pozyskane z emisji nowych akcji spółka zamierza przeznaczyć na zwiększenie kapitału obrotowego i inwestycje IT.
W transzy detalicznej spółka oferuje do 600 tys. akcji serii C, a w transzy instytucjonalnej - do 400 tys. akcji serii C oraz do 3 mln akcji istniejących. Budowa księgi popytu odbędzie się 25 marca. Zapisy w transzy inwestorów indywidualnych potrwają od 23 do 25 marca, a w transzy inwestorów instytucjonalnych od 29 do 30 marca. Oferującym akcje Ferro jest Millennium DM.
Po trzech kwartałach 2009 r. przychody ze sprzedaży grupy wynosiły ponad 119 mln zł, a zysk netto blisko 11 mln zł. W 2008 roku Ferro osiągnęło 153 mln zł przychodów oraz 10,9 mln zł zysku netto.