Poniżej przedstawiamy harmonogram oferty publicznej grupy o2, która działa na rynku reklamy internetowej w Polsce. Oferta obejmuje nie więcej niż 1,7 mln akcji w tym: do 1,25 mln akcji nowej emisji s. B i nie więcej niż 450 tys. istniejących akcji s. A (akcje sprzedawane).
Grupa o2 szacuje, że z emisji akcji serii B uzyska około 47,5 mln zł brutto. Środki z emisji chce przeznaczyć na nabycie udziałów w spółkach lub przedsiębiorstw prowadzących serwisy internetowe w kategoriach, w których grupa nie osiągnęła czołowych pozycji na rynku.
18 lipca - otwarcie oferty publicznej;
24 lipca - rozpoczęcie przyjmowania zapisów w transzy inwestorów indywidualnych i procesu budowy księgi popytu wśród inwestorów instytucjonalnych;
26 lipca - zakończenie przyjmowania zapisów w transzy inwestorów indywidualnych i procesu budowy księgi popytu wśród inwestorów instytucjonalnych;
27 lipca do godz. 8.00 - podanie do publicznej wiadomości ceny akcji, ostatecznej liczby akcji oferowanych oraz ostatecznej liczby akcji oferowanych w poszczególnych transzach;
27 lipca - rozpoczęcie przyjmowania zapisów w transzy inwestorów instytucjonalnych;
1 sierpnia - zakończenie przyjmowania zapisów w transzy inwestorów instytucjonalnych;
do 1 sierpnia - przydział akcji oferowanych w transzy inwestorów indywidualnych oraz w transzy inwestorów instytucjonalnych/ zamknięcie oferty publicznej;
około 10 sierpnia - pierwszy dzień notowania PDA na GPW.