W tym okresie białoruska sieć sklepów Buslik wypracowała 67,4 mln zł przychodów w sieci stacjonarnej, natomiast sklep internetowy
wygenerował 2,6 mln zł przychodów, czyli o 94% więcej, niż w analogicznym okresie ubiegłego roku., podano.
"Wyniki sprzedaży Grupy CDRL w czwartym kwartale utrzymują się na wysokim poziomie i z naszej perspektywy są zadowalające. Okres od października do grudnia był najlepszym czasem w minionym roku pod względem wysokości obrotów. Niewielkie spadki wyników jednostkowych względem odnotowanych w ubiegłym roku są spowodowane anomaliami pogodowymi i w konsekwencji niższą sprzedażą odzieży zimowej. Dzięki skutecznym działaniom optymalizacji kosztów i oferty podnieśliśmy marżę brutto w sklepach Buslik, jednak wciąż widzimy tam potencjał do wzrostu" - skomentował prezes CDRL Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
W okresie od stycznia do grudnia 2019 r. przychody wygenerowane przez CDRL wyniosły 251 mln zł, co oznacza wzrost o 6% r/r. Sieć sklepów Buslik odnotowała 247,1 mln zł przychodów, co jest wynikiem o 1% lepszym niż w roku poprzednim. Znaczące wzrosty odnotowuje sklep internetowy białoruskiej sieci. W ciągu czterech kwartałów sprzedaż wyniosła 7,8 mln zł, co oznacza wzrost o 93% r/r, podano również.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.