"Ramówki naszych kanałów chcielibyśmy wzmocnić również własnymi filmami. W 2019 roku podjęliśmy decyzję o powrocie na rynek koprodukcji filmowej. Doświadczenia największych światowych graczy pokazują, że własny kontent może budować istotną przewagę konkurencyjną. Niestety, z uwagi na światową pandemię koronawirusa, musieliśmy zamrozić kilka projektów filmowych do czasu, aż biznesowa przyszłość stanie się bardziej klarowna" - powiedział ISBtech Kisielewski.
"Gdyby nie koronawirus, zdjęcia do naszego pierwszego 'dużego' filmu właśnie by się rozpoczynały. Ponadto planujemy uruchomić własną platformę VOD, która będzie ściśle powiązaną z tematyką kanału Kino Polska i, tak samo jak ten kanał, opierała się na sentymencie do polskich filmów. Widzimy niezmiennie duże zainteresowanie polskimi filmami, do czego jako firma istotnie się przyczyniliśmy" - dodał prezes.
Kino Polska TV S.A. to grupa medialna. Głównymi gałęziami biznesowymi grupy są: emisja i produkcja kanałów telewizyjnych, dystrybucja, działalność wydawnicza, produkcja filmowa, rekonstrukcja i archiwizacja dzieł polskiej kinematografii oraz internet. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.
Sebastian Gawłowski