BKDGAMES: strona spółki
24.11.2021, 13:25
BKD Korekta raportu 8/2021 - Zawarcie umowy o portowanie gry Prison Simulator
Zarząd Baked Games S.A. z siedzibą w Czeladzi („Spółka”, „Emitent”) przekazuje do publicznej wiadomości korektę raportu bieżącego 8/2021 z dnia 24 listopada 2021 r. Przyczyną korekty jest podanie błędnych danych wynagrodzenia GameBoom VR S.A.
Było: Umowa przewiduje, że Emitent nie poniesie żadnych nakładów na portowanie, natomiast będzie zobowiązany do wypłaty GameBoom VR S.A. wynagrodzenia obliczanego w proporcji 40% od zysku do 3 mln zł, 35% od zysku do 4 mln zł i 30% zysku powyżej 4 mln zł przychodów z portów Gry na platformach PlayStation VR, Oculus Quest oraz Pico Neo. Powinno być: Umowa przewiduje, że Emitent nie poniesie żadnych nakładów na portowanie, natomiast będzie zobowiązany do wypłaty GameBoom VR S.A. wynagrodzenia obliczanego w proporcji 60% od zysku do 3 mln zł, 65% od zysku do 4 mln zł i 70% zysku powyżej 4 mln zł przychodów z portów Gry na platformach PlayStation VR, Oculus Quest oraz Pico Neo. Poniżej poprawna treść komunikatu: Zarząd Baked Games S.A. z siedzibą w Czeladzi („Emitent”) informuje, że w dniu 23 listopada 2021 roku, Emitent zawarł z Console Labs S.A. z siedzibą w Gdańsku, umowę na podstawie której Console Labs S.A. zobowiązała się dostosować (portować) grę Prison Simulator („Gra”) do wydania na platformach Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4, PlayStation 5 oraz Nintendo Switch. Port realizowany będzie w terminie 18 miesięcy od przekazania gry. Umowa przewiduje, że Emitent nie poniesie żadnych nakładów na portowanie, natomiast będzie zobowiązany do wypłaty Console Labs S.A. wynagrodzenia obliczanego w proporcji 30% z przychodów z portów Gry na platformach Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4, PlayStation 5 oraz Nintendo Switch. Jednocześnie Emitent informuje, że na podstawie odrębnej umowy, zawartej przez Emitenta z GameBoom VR S.A. z siedzibą we Wrocławiu, GameBoom VR S.A. pracuje nad dostosowaniem (portowaniem) Gry do wydania na platformach PlayStation VR, Oculus Quest oraz Pico Neo. Umowa przewiduje, że Emitent nie poniesie żadnych nakładów na portowanie, natomiast będzie zobowiązany do wypłaty GameBoom VR S.A. wynagrodzenia obliczanego w proporcji 60% od zysku do 3 mln zł, 65% od zysku do 4 mln zł i 70% zysku powyżej 4 mln zł przychodów z portów Gry na platformach PlayStation VR, Oculus Quest oraz Pico Neo. Port realizowany będzie w terminie 18 miesięcy od przekazania gry. Emitent informuje, że na dzień sporządzenia niniejszego raportu bieżącego Gra uzyskała 599 recenzji na platformie Steam, z czego 85 proc. stanowią recenzje bardzo pozytywne. Emitent wyjaśnia, że zdecydował o publikacji niniejszego raportu bieżącego z uwagi na fakt, że informacja przekazana tym raportem może mieć istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych na rynku NewConnect.
Było: Umowa przewiduje, że Emitent nie poniesie żadnych nakładów na portowanie, natomiast będzie zobowiązany do wypłaty GameBoom VR S.A. wynagrodzenia obliczanego w proporcji 40% od zysku do 3 mln zł, 35% od zysku do 4 mln zł i 30% zysku powyżej 4 mln zł przychodów z portów Gry na platformach PlayStation VR, Oculus Quest oraz Pico Neo. Powinno być: Umowa przewiduje, że Emitent nie poniesie żadnych nakładów na portowanie, natomiast będzie zobowiązany do wypłaty GameBoom VR S.A. wynagrodzenia obliczanego w proporcji 60% od zysku do 3 mln zł, 65% od zysku do 4 mln zł i 70% zysku powyżej 4 mln zł przychodów z portów Gry na platformach PlayStation VR, Oculus Quest oraz Pico Neo. Poniżej poprawna treść komunikatu: Zarząd Baked Games S.A. z siedzibą w Czeladzi („Emitent”) informuje, że w dniu 23 listopada 2021 roku, Emitent zawarł z Console Labs S.A. z siedzibą w Gdańsku, umowę na podstawie której Console Labs S.A. zobowiązała się dostosować (portować) grę Prison Simulator („Gra”) do wydania na platformach Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4, PlayStation 5 oraz Nintendo Switch. Port realizowany będzie w terminie 18 miesięcy od przekazania gry. Umowa przewiduje, że Emitent nie poniesie żadnych nakładów na portowanie, natomiast będzie zobowiązany do wypłaty Console Labs S.A. wynagrodzenia obliczanego w proporcji 30% z przychodów z portów Gry na platformach Xbox One, Xbox Series X|S, PlayStation 4, PlayStation 5 oraz Nintendo Switch. Jednocześnie Emitent informuje, że na podstawie odrębnej umowy, zawartej przez Emitenta z GameBoom VR S.A. z siedzibą we Wrocławiu, GameBoom VR S.A. pracuje nad dostosowaniem (portowaniem) Gry do wydania na platformach PlayStation VR, Oculus Quest oraz Pico Neo. Umowa przewiduje, że Emitent nie poniesie żadnych nakładów na portowanie, natomiast będzie zobowiązany do wypłaty GameBoom VR S.A. wynagrodzenia obliczanego w proporcji 60% od zysku do 3 mln zł, 65% od zysku do 4 mln zł i 70% zysku powyżej 4 mln zł przychodów z portów Gry na platformach PlayStation VR, Oculus Quest oraz Pico Neo. Port realizowany będzie w terminie 18 miesięcy od przekazania gry. Emitent informuje, że na dzień sporządzenia niniejszego raportu bieżącego Gra uzyskała 599 recenzji na platformie Steam, z czego 85 proc. stanowią recenzje bardzo pozytywne. Emitent wyjaśnia, że zdecydował o publikacji niniejszego raportu bieżącego z uwagi na fakt, że informacja przekazana tym raportem może mieć istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych na rynku NewConnect.