IMMGAMES: strona spółki
18.01.2023, 16:34
IMG Zawarcie umowy z agencjÄ wydawniczÄ Enver Studio LLC dotyczÄ cej gier Disc Ninja oraz Extreme Escape
Zarząd Immersion Games S.A. z siedzibą w Warszawie ("Emitent") informuje o zawarciu umowy („Umowa”) z agencją wydawniczą Enver Studio LLC z siedzibą w Sheridan w stanie Wyoming („Enver”). Przedmiotem Umowy są działania marketingowe i promocyjne budujące społeczność oraz wspierające sprzedaż dwóch gier z portfolio Emitenta tj. Disc Ninja oraz Extreme Escape na platformach wirtualnej rzeczywistości Meta Quest oraz PlayStation VR. W ramach zawartej Umowy Enver zapewnia określony budżet marketingowy, który przeznaczy na działania promocyjne obu tych gier. W związku z działaniami promocyjno-marketingowymi prowadzonymi przez Enver, Emitent nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. Emitent pozostaje przy tym wyłącznym właścicielem praw własności intelektualnej gier Disc Ninja oraz Extreme Escape.
Jednocześnie Enver będzie przysługiwał określony procent od przychodów ze sprzedaży każdej gry w wysokości proporcjonalnej do wygenerowanego wzrostu przychodów ze sprzedaży każdej gry w odniesieniu do ustalonego poziomu bazowego, przy czym nie więcej niż 20%. Rozliczenia pomiędzy Emitentem, a Enver będą dokonywane w cyklach miesięcznych. Umowa została zawarta na okres 12 miesięcy. W ocenie Zarządu Emitenta przedmiotowa Umowa może przyczynić się do lepszej monetyzacji gier Disc Ninja oraz Extreme Escape oraz zwiększenia społeczności graczy VR wokół tytułów Emitenta, co może mieć istotne znaczenia w kontekście kolejnych gier.
Jednocześnie Enver będzie przysługiwał określony procent od przychodów ze sprzedaży każdej gry w wysokości proporcjonalnej do wygenerowanego wzrostu przychodów ze sprzedaży każdej gry w odniesieniu do ustalonego poziomu bazowego, przy czym nie więcej niż 20%. Rozliczenia pomiędzy Emitentem, a Enver będą dokonywane w cyklach miesięcznych. Umowa została zawarta na okres 12 miesięcy. W ocenie Zarządu Emitenta przedmiotowa Umowa może przyczynić się do lepszej monetyzacji gier Disc Ninja oraz Extreme Escape oraz zwiększenia społeczności graczy VR wokół tytułów Emitenta, co może mieć istotne znaczenia w kontekście kolejnych gier.