BTCSTUDIO: strona spółki
12.05.2023, 16:28
BTC Zawarcie umowy produkcyjno-wydawniczej dotyczącej kontynuacji gry “House Secrets: The Beginning” z BoomBit S.A.
Zarząd BTC Studios S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: "Emitent", "Spółka") informuje o otrzymaniu obustronnie podpisanej umowy produkcyjno wydawniczej ze spółką BoomBit S.A. dnia 12.05.2023 r.
Przedmiotem umowy jest stworzenie przez Emitenta gry mobilnej typu “Hidden Object” będącą kontynuacją projektu “House Secrets: The Beginning”, której spółka BoomBit S.A. będzie wydawcą. Gra w pierwszej kolejności wydana zostanie na platformie Google Play, a następnie na Apple AppStore i zastąpi ona aktualną wersję gry z wyłączeniem rynku chińskiego. Umowa zakłada zaangażowanie spółki BoomBit S.A. w proces wydawniczy na okres 5 lat z możliwością jego przedłużenia. Zespół developerski Emitenta będzie odpowiedzialny za rozwój gry i dostosowanie jej do wymagań wydawcy. Strony ustaliły równy podział zysków z monetyzacji gry. BoomBit S.A poniesie pełne koszty promocji (“user acquisition”) oraz dokona wstępnej inwestycji w produkcję. O postępach projektu Emitent będzie informował drogą raportów ESPI. BoomBit S.A. to międzynarodowy producent oraz wydawca gier mobilnych. Tworzy gry z wszystkich najważniejszych gatunków, w tym Hyper Casual, Casual i Mid-Core. BoomBit S.A. to jedna z największych firm gamingowych w Polsce, zatrudniająca specjalistów z różnych obszarów, takich jak development, business intelligence, design czy user acquisition. Strony zakładają bliską współpracę i możliwość prac nad kolejnymi projektami gier mobilnych. W przypadku podjęcia decyzji co do dalszej współpracy, Emitent niezwłocznie poinformuje o tym fakcie drogą komunikatu ESPI.
Przedmiotem umowy jest stworzenie przez Emitenta gry mobilnej typu “Hidden Object” będącą kontynuacją projektu “House Secrets: The Beginning”, której spółka BoomBit S.A. będzie wydawcą. Gra w pierwszej kolejności wydana zostanie na platformie Google Play, a następnie na Apple AppStore i zastąpi ona aktualną wersję gry z wyłączeniem rynku chińskiego. Umowa zakłada zaangażowanie spółki BoomBit S.A. w proces wydawniczy na okres 5 lat z możliwością jego przedłużenia. Zespół developerski Emitenta będzie odpowiedzialny za rozwój gry i dostosowanie jej do wymagań wydawcy. Strony ustaliły równy podział zysków z monetyzacji gry. BoomBit S.A poniesie pełne koszty promocji (“user acquisition”) oraz dokona wstępnej inwestycji w produkcję. O postępach projektu Emitent będzie informował drogą raportów ESPI. BoomBit S.A. to międzynarodowy producent oraz wydawca gier mobilnych. Tworzy gry z wszystkich najważniejszych gatunków, w tym Hyper Casual, Casual i Mid-Core. BoomBit S.A. to jedna z największych firm gamingowych w Polsce, zatrudniająca specjalistów z różnych obszarów, takich jak development, business intelligence, design czy user acquisition. Strony zakładają bliską współpracę i możliwość prac nad kolejnymi projektami gier mobilnych. W przypadku podjęcia decyzji co do dalszej współpracy, Emitent niezwłocznie poinformuje o tym fakcie drogą komunikatu ESPI.