POLYSLASH: strona spółki
15.10.2023, 16:08
PSH Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący gry Tribe: Primitive Builder
Zarząd Polyslash S.A. informuje, że gra Tribe: Primitive Builder, która miała premierę na PC dnia 12 października 2023 roku od godzinie 15:00, sprzedała się w nakładzie 10,1 tys. kopii (dane na dzień 15 października 2023 roku, godzina 15:00).
Raporty sprzedażowe Spółki są przedstawiane w ilościach brutto. Zgodnie z polityką platformy STEAM kupujący mogą odstąpić od zakupu i mają na to czas do 14 dni. Planowane jest stworzenie portów Gry na Nintendo Switch, Xbox, PS5. Spółka planuje wprowadzić płatne dodatki DLC. Na moment publikacji raportu: 1. Sprzedaż na platformach PC: 10,1 tys. kopii; 2. Ocena graczy na STEAM: 88% oparta na 103 recenzjach; 3. Wishlista STEAM Outstanding: 120 tys. sztuk; 4. Liczba zakupów z Wishlist: 4,8 tys. sztuk (dane za okres 12.10.2023 - 14.10.2023); 5. Ilość refundacji PS: 1 tys. sztuk; 6. Zakupy gry poprzez zakup bundle: 3,5 tys. sztuk; 7. Koszt gry i marketingu: 2mln zł (700 000 zł - koszt gry i marketingu poniesiony przez obecnego Prezesa); Kraje z najwyższym revenue (w nawiasie wartość ilościowa sprzedaży): Stany Zjednoczone: 31,6% (25,5% ilościowo) Niemcy: 12,4% (10,2%) Francja: 6,3% (5,2%) UK: 4,8% (4,2%) Kanada: 4,7% (3,7%) Polska: 3,9% (4,3%) Japonia: 3,3% (3,7%) Australia: 3,1% (2,7%) Chiny: 2,7% (4,3%) Tajwan: 2,0% (3,3%)
Raporty sprzedażowe Spółki są przedstawiane w ilościach brutto. Zgodnie z polityką platformy STEAM kupujący mogą odstąpić od zakupu i mają na to czas do 14 dni. Planowane jest stworzenie portów Gry na Nintendo Switch, Xbox, PS5. Spółka planuje wprowadzić płatne dodatki DLC. Na moment publikacji raportu: 1. Sprzedaż na platformach PC: 10,1 tys. kopii; 2. Ocena graczy na STEAM: 88% oparta na 103 recenzjach; 3. Wishlista STEAM Outstanding: 120 tys. sztuk; 4. Liczba zakupów z Wishlist: 4,8 tys. sztuk (dane za okres 12.10.2023 - 14.10.2023); 5. Ilość refundacji PS: 1 tys. sztuk; 6. Zakupy gry poprzez zakup bundle: 3,5 tys. sztuk; 7. Koszt gry i marketingu: 2mln zł (700 000 zł - koszt gry i marketingu poniesiony przez obecnego Prezesa); Kraje z najwyższym revenue (w nawiasie wartość ilościowa sprzedaży): Stany Zjednoczone: 31,6% (25,5% ilościowo) Niemcy: 12,4% (10,2%) Francja: 6,3% (5,2%) UK: 4,8% (4,2%) Kanada: 4,7% (3,7%) Polska: 3,9% (4,3%) Japonia: 3,3% (3,7%) Australia: 3,1% (2,7%) Chiny: 2,7% (4,3%) Tajwan: 2,0% (3,3%)