KLABATER: strona spółki
14.05.2024, 20:15
KBT Aktualizacja w zakresie stanu przeglądu opcji strategicznych oraz zawarcie listu intencyjnego dotyczącego wydania gry własnej Emitenta - Crossroads Inn 2
Zarząd Klabater S.A. z siedzibą w Warszawie [„Emitent” „Spółka”], w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI nr 3/2024 z dnia 4 marca 2024 r. informującego o rozpoczęciu przeglądu opcji strategicznych na kolejne lata, poniżej przekazuje aktualizację stanu przedmiotowego przeglądu.
Do dnia publikacji niniejszego raportu, Spółka otrzymała trzy oferty od wydawców na wydanie gry Crossroads Inn 2 [„Gra”]. Zarząd Emitenta po analizie nadesłanych ofert, zdecydował się na jedną z nich, w wyniku czego, w dniu 14 maja 2024 r. Emitent zawarł list intencyjny ze spółką Midwest Games z siedzibą na terytorium Stanów Zjednoczonych, [„Partner”] [dalej łącznie „Strony”]. Zawarcie listu intencyjnego rozpoczyna proces negocjacji pomiędzy Stronami umowy wydawniczej dla gry własnej Emitenta Crossroads Inn 2 na mocy której Partner stałby się wydawcą dla Gry Emitenta. List intencyjny określa ogólne i wstępne warunki współpracy uzgodnione między Stronami, które zostaną doprecyzowane w przyszłej umowie wydawniczej. List intencyjny nie obejmuje ani nie odnosi się do wszystkich kwestii, które wymagałyby uzgodnienia w związku z negocjowaną umową wydawniczą. List intencyjny przewiduje wyłączność dla Partnera na negocjowanie warunków umowy wydawniczej przez czas w liście określony. Zarząd Emitenta jednocześnie informuje, że list intencyjny ma charakter niewiążący i wyrażą wstępną intencję Emitenta i Partnera do zawarcia umowy wydawniczej. W szczególności list intencyjny nie stanowi umowy przedwstępnej ani umowy zobowiązującej do zawarcia umowy wydawniczej. O wynikach prowadzonych negocjacji, w tym w szczególności o zawarciu umowy wydawniczej lub o zakończeniu negocjacji w inny sposób Emitent poinformuje odrębnym raportem bieżącym ESPI. Jednocześnie Zarząd Emitenta informuję, że proces przeglądu opcji strategicznych nadal trwa i będzie kontynuowany. W ramach trwającego procesu, Spółka nadal poszukuje opcji finansowania [inwestorów i partnerów strategicznych], które pozwolą na zbudowanie stabilnego zaplecza finansowego do dalszego rozwoju. Poza Crossroads Inn, drugą kluczową marką własną Emitenta jest Heliborne, którego rozwój będzie kolejnym istotnym krokiem w rozwoju Spółki. Zarząd Emitenta będzie kontynuował działania zmierzające do pozyskania finansowania zmierzającego do rozwoju również i tej marki własnej. Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż nawiązanie współpracy z Partnerem może mieć istotny wpływ na wynik finansowy Emitenta w roku 2024 i latach następnych.
Do dnia publikacji niniejszego raportu, Spółka otrzymała trzy oferty od wydawców na wydanie gry Crossroads Inn 2 [„Gra”]. Zarząd Emitenta po analizie nadesłanych ofert, zdecydował się na jedną z nich, w wyniku czego, w dniu 14 maja 2024 r. Emitent zawarł list intencyjny ze spółką Midwest Games z siedzibą na terytorium Stanów Zjednoczonych, [„Partner”] [dalej łącznie „Strony”]. Zawarcie listu intencyjnego rozpoczyna proces negocjacji pomiędzy Stronami umowy wydawniczej dla gry własnej Emitenta Crossroads Inn 2 na mocy której Partner stałby się wydawcą dla Gry Emitenta. List intencyjny określa ogólne i wstępne warunki współpracy uzgodnione między Stronami, które zostaną doprecyzowane w przyszłej umowie wydawniczej. List intencyjny nie obejmuje ani nie odnosi się do wszystkich kwestii, które wymagałyby uzgodnienia w związku z negocjowaną umową wydawniczą. List intencyjny przewiduje wyłączność dla Partnera na negocjowanie warunków umowy wydawniczej przez czas w liście określony. Zarząd Emitenta jednocześnie informuje, że list intencyjny ma charakter niewiążący i wyrażą wstępną intencję Emitenta i Partnera do zawarcia umowy wydawniczej. W szczególności list intencyjny nie stanowi umowy przedwstępnej ani umowy zobowiązującej do zawarcia umowy wydawniczej. O wynikach prowadzonych negocjacji, w tym w szczególności o zawarciu umowy wydawniczej lub o zakończeniu negocjacji w inny sposób Emitent poinformuje odrębnym raportem bieżącym ESPI. Jednocześnie Zarząd Emitenta informuję, że proces przeglądu opcji strategicznych nadal trwa i będzie kontynuowany. W ramach trwającego procesu, Spółka nadal poszukuje opcji finansowania [inwestorów i partnerów strategicznych], które pozwolą na zbudowanie stabilnego zaplecza finansowego do dalszego rozwoju. Poza Crossroads Inn, drugą kluczową marką własną Emitenta jest Heliborne, którego rozwój będzie kolejnym istotnym krokiem w rozwoju Spółki. Zarząd Emitenta będzie kontynuował działania zmierzające do pozyskania finansowania zmierzającego do rozwoju również i tej marki własnej. Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż nawiązanie współpracy z Partnerem może mieć istotny wpływ na wynik finansowy Emitenta w roku 2024 i latach następnych.