STARWARD: strona spółki
24.06.2024, 22:17
STA Aktualizacja informacji na temat sprzedaży gry “The Invincible”
Zarząd Starward Industries S.A. (“Emitent”, “Spółka”) informuje, że w dniu dzisiejszym, tj. 24 czerwca 2024 r., powziął informację od wydawcy gry "The Invincible", 11 bit studios S.A., że w okresie od 6 listopada 2023 r. (premiera gry "The Invincible") do 31 maja 2024 r.:
- skumulowane przychody brutto (przed prowizjami platform dystrybucyjnych i przed odjęciem zwrotów) ze sprzedaży kopii cyfrowych gry "The Invincible" (“Gra”) na wszystkich platformach dystrybucji cyfrowej (bez uwzględnienia sprzedaży kopii gry dystrybuowanych w formie "pudełkowej"), wyniosły ok. 2.978.297 USD (ok. 12.008.195 PLN przeliczone po średnim kursie NBP z dnia 24 czerwca 2024 r., tj. 1 USD = 4,0319 PLN), - liczba sprzedanych kopii cyfrowych Gry po odjęciu zwrotów na wszystkich platformach dystrybucji cyfrowej (bez uwzględnienia sprzedaży kopii Gry dystrybuowanych w formie "pudełkowej"), wyniosła 122.913 sztuk, - liczba zwrotów na Steam wyniosła 4403 kopie gry Gry (5,1% całkowitej liczby kopii Gry sprzedanej na tej platformie). Powyższe dane: (i) pochodzą bezpośrednio z posiadanych przez wydawcę Gry raportów dziennych platform: Steam, Sony, Microsoft, GOG, Epic Games; (ii) dla sklepów: Genba, GMG, Fanatical, Heybox, Fanatical, GamersGate, Sonkwo, Nuuvem są estymacją bazującą na aktywacjach kluczy. Ponadto Emitent informuje, iż sprzedaż w maju 2024 r. była najwyższa spośród wszystkich dotychczasowych miesięcy 2024 r. Wzrost przychodów ze sprzedaży w maju 2024 r. na najważniejszych platformach sprzedażowych (Steam, Sony, Microsoft, GOG, Epic) względem kwietnia 2024 r. (miesiąc bez obniżki ceny gry) wyniósł 361,9 %, a względem marca 2024 r. (miesiąc z niższą obniżką ceny gry niż w maju 2024 r. i bez takiej samej widoczności na Steam jak w maju 2024 r.) wyniósł 117,6 %. Zdaniem Emitenta wzrost sprzedaży w maju 2024 r. związany jest z wprowadzeniem po raz pierwszy 33% obniżki ceny gry "The Invincible" oraz uczestnictwem w wydarzeniach na platformie Steam zapewniających wysoką widoczność Gry i wprowadzeniem aktualizacji do Gry pt. Voyager. Powyższe stanowi w opinii Zarządu Spółki sygnał, iż przyjęta strategia wspierania gry "The Invincible" może okazać się skuteczna zwiększając prawdopodobieństwo wystąpienia długiego ogona sprzedażowego Gry.
- skumulowane przychody brutto (przed prowizjami platform dystrybucyjnych i przed odjęciem zwrotów) ze sprzedaży kopii cyfrowych gry "The Invincible" (“Gra”) na wszystkich platformach dystrybucji cyfrowej (bez uwzględnienia sprzedaży kopii gry dystrybuowanych w formie "pudełkowej"), wyniosły ok. 2.978.297 USD (ok. 12.008.195 PLN przeliczone po średnim kursie NBP z dnia 24 czerwca 2024 r., tj. 1 USD = 4,0319 PLN), - liczba sprzedanych kopii cyfrowych Gry po odjęciu zwrotów na wszystkich platformach dystrybucji cyfrowej (bez uwzględnienia sprzedaży kopii Gry dystrybuowanych w formie "pudełkowej"), wyniosła 122.913 sztuk, - liczba zwrotów na Steam wyniosła 4403 kopie gry Gry (5,1% całkowitej liczby kopii Gry sprzedanej na tej platformie). Powyższe dane: (i) pochodzą bezpośrednio z posiadanych przez wydawcę Gry raportów dziennych platform: Steam, Sony, Microsoft, GOG, Epic Games; (ii) dla sklepów: Genba, GMG, Fanatical, Heybox, Fanatical, GamersGate, Sonkwo, Nuuvem są estymacją bazującą na aktywacjach kluczy. Ponadto Emitent informuje, iż sprzedaż w maju 2024 r. była najwyższa spośród wszystkich dotychczasowych miesięcy 2024 r. Wzrost przychodów ze sprzedaży w maju 2024 r. na najważniejszych platformach sprzedażowych (Steam, Sony, Microsoft, GOG, Epic) względem kwietnia 2024 r. (miesiąc bez obniżki ceny gry) wyniósł 361,9 %, a względem marca 2024 r. (miesiąc z niższą obniżką ceny gry niż w maju 2024 r. i bez takiej samej widoczności na Steam jak w maju 2024 r.) wyniósł 117,6 %. Zdaniem Emitenta wzrost sprzedaży w maju 2024 r. związany jest z wprowadzeniem po raz pierwszy 33% obniżki ceny gry "The Invincible" oraz uczestnictwem w wydarzeniach na platformie Steam zapewniających wysoką widoczność Gry i wprowadzeniem aktualizacji do Gry pt. Voyager. Powyższe stanowi w opinii Zarządu Spółki sygnał, iż przyjęta strategia wspierania gry "The Invincible" może okazać się skuteczna zwiększając prawdopodobieństwo wystąpienia długiego ogona sprzedażowego Gry.