ULTGAMES: strona spółki
16.07.2024, 10:12
ULG Zawarcie istotnej umowy wydawniczej
Zarząd Ultimate Ultimate Games S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej "Spółka") informuje, że w dniu 16 lipca 2024 roku Spółka zawarła umowę („Umowa”) z firmą Playworks Partners LLC z siedzibą w Huntington NY, USA (dalej "Partner").
Umowa dotyczy stworzenia i wydania gry wędkarskiej („Gra”) pod dużym, licencjonowanym brandem (marką) na platformy Steam, Xbox, Quest, Nintendo, Pico VR oraz PlayStation. Partner współpracował wcześniej z takimi markami jak Cabela's, Bass Pro Shop, Major League Fishing oraz Bassmasters. Gra będzie wydana na poszczególne platformy zgodnie z poniższym: - Ultimate Games S.A.: Steam, Xbox, - Playworks Partners LLC: Quest, Nintendo, Pico VR, PlayStation. Spółka zobowiązuje się do wyprodukowania i pokrycia kosztów produkcji Gry na systemy docelowe, rozumiane jako poszczególne generacje urządzeń objęte Umową, z uwzględnieniem map oraz licencjonowanego sprzętu dostarczonego przez Partnera. Partner zobowiązuje się do finansowania wszystkich kosztów marketingu i dystrybucji Gry na systemy docelowe oraz dostarczenia licencji do Gry. Przychody z dystrybucji Gry będą dzielone pomiędzy Partnera i Spółkę, licząc od 1 USD/EUR z każdej platformy. Warunki Umowy nie odbiegają od standardów w branży gamedev. Zarząd Spółki zdecydował się na publikację raportu bowiem uznaje, że wydanie ww. Gry może istotnie wpłynąć na wyniki finansowe Spółki w 2025 r. i latach kolejnych.
Umowa dotyczy stworzenia i wydania gry wędkarskiej („Gra”) pod dużym, licencjonowanym brandem (marką) na platformy Steam, Xbox, Quest, Nintendo, Pico VR oraz PlayStation. Partner współpracował wcześniej z takimi markami jak Cabela's, Bass Pro Shop, Major League Fishing oraz Bassmasters. Gra będzie wydana na poszczególne platformy zgodnie z poniższym: - Ultimate Games S.A.: Steam, Xbox, - Playworks Partners LLC: Quest, Nintendo, Pico VR, PlayStation. Spółka zobowiązuje się do wyprodukowania i pokrycia kosztów produkcji Gry na systemy docelowe, rozumiane jako poszczególne generacje urządzeń objęte Umową, z uwzględnieniem map oraz licencjonowanego sprzętu dostarczonego przez Partnera. Partner zobowiązuje się do finansowania wszystkich kosztów marketingu i dystrybucji Gry na systemy docelowe oraz dostarczenia licencji do Gry. Przychody z dystrybucji Gry będą dzielone pomiędzy Partnera i Spółkę, licząc od 1 USD/EUR z każdej platformy. Warunki Umowy nie odbiegają od standardów w branży gamedev. Zarząd Spółki zdecydował się na publikację raportu bowiem uznaje, że wydanie ww. Gry może istotnie wpłynąć na wyniki finansowe Spółki w 2025 r. i latach kolejnych.