ONEMORE: strona spółki
7.08.2024, 18:27
OML Podpisanie porozumienia dotyczącego zakończenia współpracy z Take-Two Interactive Software, Inc
Zarząd One More Level S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: „Spółka”), niniejszym informuje, że w dniu 6 sierpnia 2024 r. w późnych godzinach wieczornych Spółka powzięła informację o podpisaniu w dniu 5 sierpnia 2024 r. przez Take-Two Interactive Software, Inc. (dalej: „Take-Two Interactive”) porozumienia w sprawie warunków zakończenia współpracy (dalej: „Porozumienie”) w związku z rozwiązaniem przez Take-Two Interactive umowy produkcyjnej i wydawniczej dla projektu Cyber Slash (dalej: „Projekt” lub „Gra”) z dnia 23 listopada 2022 r. (dalej: „Umowa”), z przyczyn niedotyczących Spółki, o czym Spółka informowała raportem bieżącym ESPI nr 5/2024 z dnia 29 maja 2024 r.
Zgodnie z Porozumieniem, prawa autorskie do Projektu pozostają przy Spółce, która jest uprawniona do dalszego rozwijania oraz komercyjnej eksploatacji Projektu i podjęcia decyzji o wydaniu Gry. Ponadto, na podstawie Porozumienia strony ustaliły warunki finansowe zakończenia współpracy, w tym szczegółowe zasady zwrotu kosztów poniesionych przez Take-Two Interactive w związku z produkcją Gry. W szczególności, strony ustaliły, że w przypadku podjęcia przez Spółkę decyzji o wydaniu Gry, Spółka spłaci Take-Two Interactive wkład finansowy poniesiony przez Take-Two Interactive na produkcję Gry z 50% przychodów osiągniętych przez Spółkę w związku z Grą do momentu całkowitej spłaty. Na dzień przekazania raportu bieżącego Spółka kontynuuje przegląd szerokiego zakresu opcji strategicznych dotyczących przyszłego finansowania Projektu, zaś prace nad Projektem są kontynuowane zgodnie z zaplanowanym harmonogramem produkcyjnym ze środków własnych Spółki.
Zgodnie z Porozumieniem, prawa autorskie do Projektu pozostają przy Spółce, która jest uprawniona do dalszego rozwijania oraz komercyjnej eksploatacji Projektu i podjęcia decyzji o wydaniu Gry. Ponadto, na podstawie Porozumienia strony ustaliły warunki finansowe zakończenia współpracy, w tym szczegółowe zasady zwrotu kosztów poniesionych przez Take-Two Interactive w związku z produkcją Gry. W szczególności, strony ustaliły, że w przypadku podjęcia przez Spółkę decyzji o wydaniu Gry, Spółka spłaci Take-Two Interactive wkład finansowy poniesiony przez Take-Two Interactive na produkcję Gry z 50% przychodów osiągniętych przez Spółkę w związku z Grą do momentu całkowitej spłaty. Na dzień przekazania raportu bieżącego Spółka kontynuuje przegląd szerokiego zakresu opcji strategicznych dotyczących przyszłego finansowania Projektu, zaś prace nad Projektem są kontynuowane zgodnie z zaplanowanym harmonogramem produkcyjnym ze środków własnych Spółki.