CLOUD: strona spółki
23.09.2024, 17:45
CLD Szacunkowa miesięczna dynamika sprzedaży danych do kluczowych klientów za lipiec 2024 roku
Zarząd Cloud Technologies S.A. ("Spółka") informuje, iż szacunkowa miesięczna dynamika sprzedaży danych do kluczowych klientów za lipiec 2024 roku wynosi +37% w ujęciu rok do roku. Prezentowana wartość ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie w przyszłości po otrzymaniu kompletu raportów sprzedażowych od kontrahentów. Pełna treść raportu wraz z dodatkowymi informacjami na temat sposobu kalkulacji wskaźnika oraz danymi referencyjnymi znajduje się w załączniku.
W ocenie Zarządu wskaźnik odzwierciedla rzeczywiste tempo rozwoju biznesu oraz oddaje aktualną koniunkturę rynkową. Celem prezentacji wskaźnika jest przekazanie akcjonariuszom możliwie najświeższych informacji, które mogą mieć kluczowe znaczenie dla wyników finansowych grupy kapitałowej. Intencją spółki jest regularne prezentowanie wskaźnika w okresach miesięcznych, najpóźniej w ciągu 60 dni od końca miesiąca, którego dotyczy. Relatywnie długi termin wynika ze specyfiki rynku reklamy internetowej oraz jest związany z harmonogramem przekazywania raportów sprzedażowych przez kontrahentów. Analizując wskaźnik należy pamiętać, że ma on charakter szacunkowy i w związku z tym może różnić się od finalnych wyników finansowych przekazywanych w raportach okresowych. Wskaźnik dotyczy wyłącznie kluczowych klientów, a więc wysokość sprzedaży i tym samym jej dynamika dla całego segmentu może być inna. W szczególności należy mieć też na uwadze przesunięcia w okresach fakturowania oraz wynikające z tego różnice kursowe.
W ocenie Zarządu wskaźnik odzwierciedla rzeczywiste tempo rozwoju biznesu oraz oddaje aktualną koniunkturę rynkową. Celem prezentacji wskaźnika jest przekazanie akcjonariuszom możliwie najświeższych informacji, które mogą mieć kluczowe znaczenie dla wyników finansowych grupy kapitałowej. Intencją spółki jest regularne prezentowanie wskaźnika w okresach miesięcznych, najpóźniej w ciągu 60 dni od końca miesiąca, którego dotyczy. Relatywnie długi termin wynika ze specyfiki rynku reklamy internetowej oraz jest związany z harmonogramem przekazywania raportów sprzedażowych przez kontrahentów. Analizując wskaźnik należy pamiętać, że ma on charakter szacunkowy i w związku z tym może różnić się od finalnych wyników finansowych przekazywanych w raportach okresowych. Wskaźnik dotyczy wyłącznie kluczowych klientów, a więc wysokość sprzedaży i tym samym jej dynamika dla całego segmentu może być inna. W szczególności należy mieć też na uwadze przesunięcia w okresach fakturowania oraz wynikające z tego różnice kursowe.